شناسهٔ خبر: 24209455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سنندج| جلوگیری از "ساخت و سازهای غیر مجاز" در سنندج

R7848/P1377/S6,66/CT11

فرماندار شهرستان سنندج گفت: باید از ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان جلوگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ابراهیم زارعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و حادثه سرنگون شدن هواپیمای تهران-یاسوج، اظهار داشت: باید از مردم عزیز سنندج که در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال، حضور پرشوری داشتد تقدیر ویژه کرد.

وی با بیان اینکه اسفندماه مقدماتی برای آماده شدن و تکریم نوروز است و مردم در مناطق مختلف جشن‌های باستانی اجرا می‌کنند، گفت: نوروز یک فرصت استثنایی است و باید از این موقعیت برای توسعه اقتصادی و تاریخی استان استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان سنندج تصریح کرد: باید در ایام نوروز شهر سنندج جذاب باشد چراکه هر شهری که جذابیت بیشتر داشته باشد، مسافران بیشتری نیز خواهد داشت.

اصحاب رسانه ظرفیت‌های گردشگری کردستان را به خوبی منعکس کنند

وی گفت: باید اصحاب رسانه جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان را به خوبی منعکس کنند تا مسافران بیشتری به کردستان سفر کنند چراکه افزایش مسافران امنیت پایدار کنونی را بالا می‌برد و سبب توسعه اجتماعی و اشتغال‌زایی می‌شود.

زارعی افزود: شهر ما با فیزیک و‌توپوگرافی خاص خود می‌تواند برای مسافران بسیار جذاب و زیبا باشد و طبیعت و جغرافیای سنندج به عنوان شهر تپه‌ها در جذب مسافر کمک شایانی می‌کند.

وی اظهار کرد: بوم‌گردی و طبیعت‌گردی که تنوع و ظرفیت بالایی در استان دارد، می‌تواند امتیازی ویژه در کنار مراکز و هتل‌های شیک و مدرن باشد.

فرماندار شهرستان سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تبدیل شدن حسین‌آباد به شهر گفت: حسین‌آباد در مسیر کریدور شمال غرب و جنوب غرب قرار گرفته و می‌توانیم از ظرفیت شهری شدن این منطقه استفاده کنیم.

اهمیت برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره 5400 شهید برای استان کردستان و شهرستان سنندج، اضافه کرد: مراسمات و جشنواره‌های ویژه‌ای برای یادبود 5400 شهید کردستان برگزار می‌کنیم و باید از تمامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل و دیدار شود.

فرماندار شهرستان سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز در اطراف سنندج، خاطر نشان کرد: متأسفانه این ساخت و سازها بر اثر کم‌توجهی برخی دستگاه‌ها صورت می‌گیرد که باید از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: سال آینده پروژه جدید نخواهیم داشت و نیاز است تا پایان سال پروژه‌های مهم را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

زارعی تاکید کرد: باید اداراتی که به شهرداری بدهی دارند، بدهی خود را در اسرع وقت تسویه کنند تا شهرداری نیز بتواند حقوق کارمندان خود را به موقع پرداخت کند.

انتهای پیام/ش

نظر شما