شناسهٔ خبر: 24209401 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهرکرد| پخش ویژه برنامه‌های شهادت حضرت‌زهرا(س) از صدا و سیمای چهارمحال وبختیاری

R41350/P1377/S6,54/CT1

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: با ویژه برنامه‌های «عقیق» و «در سوگ یاس» در ماتم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با مردم عزدار استان همراه هستیم.

صاحب‌خبر -

مهرداد عظیمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: «عقیق» ویژه برنامه سیمای جهان بین همزمان با شهادت دخت گرامی نبی اسلام است که به تبیین خصوصیات اخلاقی و رفتار آن حضرت در جامعه و خانواده می‌پردازد.

وی افزود: این برنامه با بخش‌های کارشناسی، معرفی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س)، زندگی نامه آن حضرت، موسیقی تصویر و وله‌های مناسبتی، مداحی و مرثیه سرایی به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی و اجرای احمد باقری روز دوشنبه همزمان با شب شهادت از ساعت 21 به مدت 45 دقیقه و روز سه شنبه ساعت 10 صبح از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: «در سوگ یاس» هم ویژه برنامه رادیویی است که به معرفی جلوه‌های مختلفی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) از جمله اخلاق، دینداری، ولایتمداری و معرفی ایشان به عنوان الگو و اسوه زنان مسلمان می‌پردازد.

عظیمی خاطرنشان کرد: این برنامه در بخش‌های شعرخوانی در مدح و ثنای ام ابیها، موسیقی‌های مناسبتی، کارشناس، گزارش، تلفن و پیامک‌های مردمی و اعلام برنامه‌های ویژه این روز در نقاط مختلف استان به تهیه کنندگی فیروزه بنی‌طالبی و گویندگی کبری جمشیدیان روز سه‌شنبه از ساعت 9 تا 11 به صورت زنده از رادیو جهان بین پخش می‌شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما