شناسهٔ خبر: 24209396 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سنندج|برنامه‌های ایام نوروز متناسب با آداب و رسوم سنتی در سنندج برگزار می‌شود

R7848/P1377/S6,66/CT11

رئیس شورای شهر سنندج گفت: سعی می‌شود برنامه‌های ایام نوروز امسال بهتر و متناسب با آداب و رسوم سنتی کردستان برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جلال شریعتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هر دستگاهی که مقید باشد از هم‌اکنون برای نوروز ارائه خدمات انجام می‌دهد.

وی گفت: سعی می‌شود برنامه‌های ایام نوروز امسال بهتر و زیباتر از سال‌های گذشته برگزار شود و برای تمامی مهمانان نوروزی ایجاد جاذبه توریستی خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: شهرداری پای کار است و عزممان برای طرح‌های جدید نوروزی جزم است تا زمینه‌ساز شرایط خوبی برای مهمانان و شهروندان سنندجی باشیم.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت و توسعه شهر از همه شهروندان و ارگان‌ها انتظار همکاری داریم، خاطر نشان کرد: هر شهروندی که در این راستا پیشنهادی دارد می‌تواند به شورای شهر مراجعه کند تا برای پیشبرد اهداف و بهتر برگزار کردن ایام نوروز با هم همکاری کنیم.

شریعتی با اشاره به تلاش برای کم شدن سر‌و صدای مواد محترقه شب عید، افزود: تلاش همه گروه‌های اجتماعی این است که در شب عید بیشتر به آداب، رسوم سنتی و فرهنگ خودمان نزدیک شویم و جوانان از ترقه‌ها و مواد منفجره که سبب آسیب‌رساندن می‌شود، دوری کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما