شناسهٔ خبر: 24209183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات گلستان معرفی شدند

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات گلستان با شرکت 70 درصدی اعضای واجد شرایط در انتخابات الکترونیکی معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات گلستان اظهار کرد: در این دوره از انتخابات از مجموع نزدیک به ۲۰۰ نفر اعضای ثبت‌نام‌شده تعداد ۱۱۵ نفر مورد تأیید نهایی قرار گرفتند و ۱۵ نفر نامزد عضویت در هیات مدیره شدند.

وی اعضای هفت‌نفره هیات مدیره خانه مطبوعات استان که حائز بیش‌ترین آرا شدند را به شرح ذیل اعلام کرد: از میان مدیران مسئول «هادی علمدار » و «موسی جرجانی»، از خبرنگاران «عبدالجواد عموزاد خلیلی»، «حمیدرضا محمدیاری» و «سمیه مرادقلی»، از نماینده نشریات سراسری «علی‌اصغر سلیمانی»، از نماینده خبرگزاری‌ها «وحید عرب احمدی» و نیز «حمید الوند» و «زهرا احمدی» به عنوان بازرسان خانه مطبوعات انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام فضیلت ادامه داد: امید است کلیه منتخبین هیات مدیره خانه مطبوعات استان که حائز اکثریت آرا شده و اعتماد شرکت‌کنندگان در انتخابات را جلب کرده‌اند، در راستای پیگیری امور صنفی و رسانه‌ای و استفاده معقول، مشروع و منطقی از بسترها، ظرفیت‌های حمایتی، هدایتی و نظارتی موجود برای امرخطیرتوسعه رسانه‌ای استان، در چهارچوب قوانین و مقررات جاریه گام برداشته و با توکل به خداوند متعال بتوانند خدمات مؤثری را ارائه دهند.

وی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچون گذشته حامی خانه مطبوعات بوده و در راستای عمل به رسالت‌های خطیر آن از هرگونه حمایتی در چهارچوب مأموریت‌ها و وظایف قانونی‌اش به منظور تحقق اهداف این تشکل مدنی دریغ نخواهد.

نظر شما