شناسهٔ خبر: 24208077 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

لکه سیاه ربطی به لاشه هواپیما نداشت

ایسنا

استاندار اصفهان آخرین اخبار مربوط به جستجوی هواپیمای ATR را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، محسن مهرعلیزاده درباره آخرین وضعیت جستجوی هواپیمای تهران – یاسوج که صبح دیروز در ارتفاعات دنا سقوط کرد، گفت: امروز یک مسیر پروازی را مشخص کردیم و کمک خلبانی که همیشه خلبان این هواپیما را همراهی می‌کرد با بالگردی پرواز کردند تا مسیر هواپیما را بار دیگر جستجو کنند و این مسیر را در بال شمالی و جنوبی ارتفاعات دنا دنبال کنند.

وی با بیان اینکه با همه جستجوها هنوز اثری از لاشه هواپیما پیدا نشده است، درباره لکه سیاهی که بر روی ارتفاعات دنا دیده شده بود و تصور می‌شد قسمتی از لاشه هواپیما باشد گفت: در یکی از پروازهای جستجویی لکه سیاهی را در برف‌های ارتفاعات دنا مشاهده و تصور کرده بوند که شاید این لکه یکی از بخش‌های هواپیما باشد، اما بعد از اینکه از نزدیک با دوربین و با دقت آن قسمت را مشاهده کردیم متوجه شدیم که چنین چیزی نیست. البته متاسفانه این اظهار نظر در فضای مجازی پخش شد اما هنوز هیچ چیز مبنی بر پیدا کردن شیئی از هواپیما و یا پیکری از مسافران وجود ندارد و چیزی پیدا نکرده‌ایم.

مهرعلیزاده با بیان اینکه به تدریج بوران در منطقه در حال شدت یافتن است،‌ ادامه داد: درصورتی که امروز جستجوها نتیجه ندهند، از صبح فردا باز هم فرصتی برای ادامه جستجوها وجود دارد و در منطقه همه امکانات اعم از هلال احمر، هوانیروز و ... بسیج شده‌اند تا بتوانیم ردی از هواپیما پیدا کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما