شناسهٔ خبر: 24207868 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان|تشییع پیکر مطهر شهدا تذکری برای حرکت در مسیر ولایت فقیه است

R41405/P1377/S6,75/CT11

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه تشییع پیکرمطهر شهدا تذکری برای حرکت در مسیر ولایت فقیه است، گفت:شهدا به نثار جان خود انقلاب اسلامی را ضمانت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در مراسم یادواره 327 شهید فرماندهی انتظامی همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید دوران دفاع قدس همدان اظهار داشت: یاد و خاطره 327 شهید فرماندهی انتظامی استان و شهید تازه تفحص شده شهید عبدالرضا حیدری را گرامی می داریم.

وی با اشاره به اینکه در دو ماه اخیر یادواره شهدای انتظامی در دیگر شهرستان‌های استان به جز همدان برگزار شد، افزود: اما برای برگزاری یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان در همدان زمان های متعددی عنوان شد که بالاخره شهدا امروز را برای این یادواره برای ما رقم زدند.

کامرانی صالح با بیان اینکه در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داریم، افزود: نمی دانیم چه سنخیتی داشت وجود داشت که در چند روز گذشته 14 شهید در منطقه زبیدات عراق تفحص شدند که یکی از آن شهدا اهل همدان بود.

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه شهدا و شهید تازه تفحص شده امروز را برای برگزاری یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان برای ما رقم زدند، تصریح کرد: امروز در حالی که شاهد برگزاری یادواره شهدای فرماندهی انتظامی هستیم شهید عبدالرضا حیدری با بازگشت خود پس از چنددهه زینت بخش این محفل و مراسم است.

کامرانی صالح با اشاره به اینکه پدر شهید عبدالرضا حیدری بعد از 26 سال چشم انتظاری از دنیا رفتند و نتوانستند در مراسم فرزند شهیدشان شرکت کنند، ابراز کرد: امروز ما شاهد هستیم که شهدا با نثار خون خود انقلاب اسلامی را ضمانت و امنیت را برای نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ کردند.

وی با بیان اینکه حضور شهدا برای ما نشان دهنده پیامی است، عنوان کرد: آمدن شهدا تذکری برای ما است که هر روز محکم تر و استوارتر از روز گذشته با ولایت باشیم و پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر شهید عبدالرضا حیدری چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و شناسایی شد. این شهید معزز از شهدای مفقودالجسد ناجا استان همدان است که در 21 تیرماه 67 در منطقه زبیدات عراق دلاورانه جنگید و ردای سرخ شهادت را بر تن کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما