شناسهٔ خبر: 24207699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محمود خسروی وفا خبر داد:

حضور ۷۵ بانوی ورزشکار در کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی

به گفته رئیس کمیته ملی پارالمپیک در ترکیب کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا ۷۵ نفر از بانوان ورزشکار حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پارآسیایی صبح امروز به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر و با ارائه گزارش وضعیت رشته ها و نفرات اعزامی کاروان پارالمپیک به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ تشکیل جلسه داد.

در این نشست محمود خسروی وفا با ارائه گزارشی از تعداد نفرات اعزامی به جاکارتا گفت: با احتساب دو رشته شمشیربازی با ویلچر و شطرنج نابینایان که به این بازی های اضافه شده است، کاروان کشورمان در ۱۶ رشته ورزشی در جاکارتا حاضر می شود.

وی در ادامه با بیان این که در تیر و کمان و تیراندازی بیشترین شانس کسب مدال طلا را دختران به خود اختصاص داده اند، افزود: در مجموع رشته ها ۷۵ نفر از بانوان را اعزام خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید به این نکته که تلاشمان بر این است تا شانس گرفتن مدال نقره را به طلا تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های میزبان، سعی بر حذف رشته های طلایی ما شده است اما با وجود همه مشکلات مالی در تلاشیم تا شانس کسب مدال نقره را به طلا تبدیل کنیم.

 در این جلسه علاوه بر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، فریبا محمدیان معاون امور بانوان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع، شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک، سجادی سرپرست کاروان، عباباف مدیرکل حراست، مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی و حرفه ای، اصغر رحیمی، اشرفی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک و روسای فدراسیون های قایقرانی، جودو و تیراندازی نیز حضور داشتند.

نظر شما