شناسهٔ خبر: 24207558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لطیفی: اگر تماشاگران نساجی را داشتیم اکنون ۷۰ امتیازی بودیم!

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: اگر تماشاگرانی مثل نساجی داشتیم اکنون ۷۰ امتیاز در لیگ برتر داشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، علی لطیفی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: نساجی مازندران هواداران بسیار خوبی دارد. هر تیمی به قائمشهر بیاید با حضور این هواداران نساجی ۲ گل از حریف پیش است. تیم من با ۳ تماشاگر به اینجا رسیده است. در کرج تماشاگر نداریم، بیرون از کرج هم تماشاگر نداریم. با این حال ما امروز خوب بازی کردیم، ۱۰-۱۲ موقعیت گلزنی داشتیم. با این حال حریف رو به بازی مستقیم آورد برای اینکه از توپ‌های سوم استفاده کند. حریف ۳-۴ توپ را از روی خط دروازه درآورد. ما باید ۵-۶ گل به نساجی می‌زدیم در مقابل حریف فقط یک موقعیت گلزنی داشت که آن هم روی فشار تماشاگر و بازی مستقیم بود. ما فوق‌العاده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: در بازی با ماهشهر به مراتب بهتر بازی کردیم، هیچ تیمی به اندازه اکسین چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک موقعیت خلق نمی‌کند. باز هم تاکید می‌کنم که تیم ما ۵ روزه بسته شده است. مدیریت باشگاه از من خواست این تیم را در لیگ یک حفظ کنم ولی وقتی قرارداد بستیم همه فکر می کردند تیم ما سقوط می‌کند اما شرایط خوبی در جدول داریم و مدعی صعود هستیم و یقین بدانید اکسین به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

وی افزود: اگر چنین تماشاگرانی مثل نساجی در شهر کرج داشتیم اکنون ما ۷۰ امتیاز داشتیم نساجی یکی دو ماه قبل از شروع فصل تمریناتش را آغاز کرد اما ما فصل بدنسازی نداشته و فرصت برای کار تاکتیکی نداشتیم. اگر گل سالم ما مردود نمی‌شد ۳ گل دیگر به نساجی می‌زدیم، حریف تحت فشار می‌رفت. با این حال تعویض‌هایم بعد از گل عالی بود. ۳-۴ موقعیت مسلم گل را حریف از روی خط دروازه بیرون آورد.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در مورد نحوه قضاوت داور اظهار داشت: من تا حالا این داور را ندیده‌ام و نمی‌شناسمش اما به بازیکنان هم در رختکن گفتم داور با شرفی است. من بازیکنانم را آرام کردم البته داور گل مسلم ما را نگرفت وقتی تماشاگر فریاد می‌زد می‌گفت پنالتی، از دقیقه ۵۰ بازیکن حریف باد از کنارش رد می‌شد خودش را به زمین می‌انداخت تا پنالتی بگیرد اما فوتبال اکنون مثل گذشته نیست.

انتهای پیام/ا

نظر شما