شناسهٔ خبر: 24207517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار اصفهان خبر داد:

بررسی مسیر هواپیمای آسمان با حضور کمک خلبان در ارتفاعات دنا

اصفهان - استاندار اصفهان از بررسی مسیر عبور هواپیمای آسمان در این منطقه با حضور کمک خلبان این هواپیمائی در ارتفاعات دنا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مهرعلیزاده با اشاره به اینکه با بالگرد دو بار از منطقه بازدید داشته ام، اظهار داشت: در ارتفاعات هنوز کولاک و مه است و تکان های شدید اجازه صعود بالگردها به ارتفاعات را نمی دهد.

وی ادامه داد: پهبادها هم نمی توانند به دلیل مه شدید در کارشان موفق باشند.

حضور مدیرعامل هواپیمائی آسمان در دنا

استاندار اصفهان افزود: قرائن و شواهد نشان می دهد که این هواپیما این مسیر را از یک راه مشخص می رفته است که بر همین اساس، علایی، مدیرعامل هواپیمائی آسمان در منطقه حضور یافت و مسیر همیشگی با کمک خلبانی که همواره با این خلبان بود، بررسی شد و اکنون هر دو سوار بالگرد شدند تا آن مسیر را در بال شمالی ارتفاعات دنا و بال جنوبی که در طرف اصفهان و یاسوج است را دنبال کنند.

وی گفت: تاکنون با همه جست و جوها و پرواز متاسفانه اثری را پیدا نکردیم.

مهرعلیزاده گفت: در یکی از پروازها شیء ای را در کنار برف دیدند که ممکن بود بخشی از لاستیک هواپیما باشد اما از نزدیک با پروازها بررسی شد و خودم هم بازدید کردم که هنوز چیزی پیدا نشده است و اظهار نظر آن فرد متاسفانه در فضاهای مجازی پخش شد اما اینکه چیزی که علامتی از هواپیمای مورد نظر باشد، همچنان پیدا نشده است.

نظر شما