شناسهٔ خبر: 24207426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فینال لیگ برتر واترپلو تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد!

با اعلام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر واترپلو تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، دور برگشت مرحله پلی‌آف بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو با برگزاری یک دیدار و معرفی نخستین تیم‌ راه یافته به فینال آغاز شد. تیم‌های دانشگاه آزاد و نیروی زمینی ارتش در استخر بین المللی ۹دی شیرودی مقابل هم به آب زدند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۱۲ بر ۲ به سود دانشگاه به پایان رسیده بود. دانشگاه آزاد که در دیدار رفت نیمی از راه صعود به فینال را طی کرده بود با نمایش یک بازی حساب شده و منطقی موفق شد حریف خود را با نتیجه ۱۵ بر ۶ از پیش رو بردارد و در مجموع با پیروزی ۲۷ بر ۸ به عنوان نخستین فینالیست امسال معرفی شود.

همچنین در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی تیم نفت امیدیه در خانه پذیرای حریف خود  سایپا بود. شاگردان پنام تاش که در تهران موفق شده بودند امیدیه را نتیجه با ۱۰بر ۸ به از پیش رو بردارند این بار در امیدیه به مصاف این تیم رفتند. امیدیه که پیش از این هم نشان داده بود در خانه سخت امتیاز میدهد موفق شد تیم سایپا را با نتیجه ۱۲ بر ۸ ز پیش رو بردارد و در مجموع با پیروزی ۲۰ بر ۱۸ به عنوان دومین فینالیست امسال معرفی شود.

به این ترتیب اعلام شد که دیدار فینال لیگ برتر واترپلو بین تیم‌های دانشگاه آزاد و امیدیه برای تعیین قهرمان بیست و هفتمین دوره از مسابقات لیگ برتر واترپلو روز جمعه به میزبانی امیدیه برگزار خواهد شد، اما امروز فدراسیون شنا با ارسال نامه‌ای به مسئولان تیم دانشگاه آزاد اعلام کرد که برگزاری فینال تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. در نامه آمده که به علت بهبود تجهیزات و تدارکات برای بازی فینال این تصمیم گرفته شده است.

حال سوال اینجاست که اگر شرایط در امیدیه براری برگزاری مسابقات فراهم و مناسب نیست، چرا دیدار سایپا و امیدیه در آنجا برگزار شد و مسئولان معتقد بودند که مشکل خاصی وجود نداشت؟

انتهای پیام/س

نظر شما