شناسهٔ خبر: 24207363 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رشت| خدمات انقلاب باید در زندگی‌ مردم ملموس باشد

R7877/P1336/S6,71/CT11

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به کم‌کاری‌های صورت گرفته در نحوه خدمت‌رسانی به مردم گفت: باید به‌گونه‌ای به مردم خدمت‌رسانی کنیم که مردم خدمات و نعمات انقلاب را در زندگیشان ببینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان با ایشان در رشت اظهار داشت: بعد از انقلاب بسیاری از اقدامات در کشور انجام شد اما این اقدامات در متن زندگی مردم تاثیرگذار نبود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه عموم مردم مشکلات موجود در کشور را ناشی از تحریم‌ها و اقدامات دشمن نمی‌دانند گفت: مردم، نظام و انقلاب را مسئول رسیدگی به وضع زندگیشان می‌دانند و اگر اقدامی مانند آبرسانی انجام شود می‌گویند که نظام به ما خدمت‌رسانی کرده است. 

آیت‌الله قربانی وجود شرایط بهداشتی و درمانی مناسب، برق، گاز و راه عبور و مرور مناسب را به‌عنوان نیازهای عمومی مردم معرفی کرد و ابراز داشت: اگر این امکانات برای مردم مهیا شود دیگر شاهد آمار بالای مهاجرت روستاییان به شهرها نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه در اوایل انقلاب اقدامات مناسبی برای رسیدگی به وضع زندگی مردم انجام شد خاطرنشان کرد: متاسفانه به مرور زمان این اقدامات کاهش یافت و متولیان آن به سراغ کارهای تجاری و کسب درآمدهای فراوان رفتند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در گذشته 70 درصد مردم، روستانشین و 30 درصد شهرنشین بودند افزود: امروز این آمار برعکس شده است و اگر خدمات‌رسانی در روستاها قوت بگیرد دوباره مردم به روستاها باز می‌گردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم سبب می‌شود تا آن‌ها نعمات انقلاب اسلامی را در خانه‌هایشان احساس کنند و علاوه بر آن آرامش را نیز در مملکت فراگیر می‌کند.

امام جمعه رشت مقام معظم رهبری را "درد آشنای مردم" دانست و خاطرنشان کرد: ایشان مشکلات مردم را به‌خوبی درک می‌کنند و طرح‌هایی که برای اجرا مطرح می‌کنند سبب تعالی کشور می‌شود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های قرارگاه "پیشرفت و آبادانی" سپاه قدس گیلان در راستای خدمت‌رسانی به مردم گفت: امروز کمرنگ شدن روحیه قناعت در جامعه سبب بروز برخی نارضایتی‌ها شده است و برخی افراد سودجو نیز از این اعتراضات سوءاستفاده می‌کنند.

آیت الله قربانی ضمن تشریح معنای دقیق "اقتصاد مقاومتی" عنوان داشت: اقتصاد مقاومتی فقط به این معنا نیست که کارخانه بسازیم و شغل دولتی ایجاد کنیم بلکه امروز افرادی با ایجاد مشاغل روستایی موفق شدند تا اقتصاد مقاومتی را در عمل پیاده‌سازی کرده و برای خود کسب درآمد کنند.

وی با اعلام اینکه مردم، روحانیت، انقلاب و نظام را دوست دارند تصریح کرد: اگر امروز می‌بینیم دشمن برخی افراد را به آتش زدن مساجد و حسینیه‌ها ترغیب می‌کند به این دلیل است که ما نتوانسته‌ایم خدمات اصلی زندگی را به آن‌ها ارائه کنیم و دشمن نیز از این فرصت سوءاستفاده می‌کند تا آن‌ها را جذب کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروز زمان عمل کردن است و دیگر نباید حرف و شعار داد خاطرنشان کرد: تحریم‌های دشمن در بروز برخی مشکلات بی‌تاثیر نبوده اما ما هم باید کم‌کاری‌های خودمان را بپذیریم.

انتهای پیام/ ت

نظر شما