شناسهٔ خبر: 24207247 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

سه ماهیگیر مازندرانی در دریای خزر گم شدند

نیروهای امدادی و دریابانی مازندران به دنبال پیدا کردن سه ماهیگیری هستند که از شامگاه یکشنبه به دریا رفتند و هنوز برنگشته اند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /سه ماهیگیر جوان حوالی ساعت 7 شب گذشته از منطقه ' گلدشت ' شهرستان جویبار برای ماهیگیری به دریا زدند ولی تاکنون باز نگشته اند.
بخشدار گیلخواران از توابع شهرستان جویبار با تایید این خبر گفت که اکنون نیروهای امدادی و دریابانی در قالب هفت گروه تجسس و جست و جو برای یافتن این ماهیگیران کوشش می کنند.
محمد حسین فقیه افزود: سه جوان ماهیگیر اهل روستاهای پطرود، تلنار و میان ملک جویبار هستند که با وجود توفانی بودن دریا برای صید ماهی دل به زدند. به احتمال به سبب توفان و مواج بودن دریا، این ماهیگیران راه خود را گم کرده اند و از همان ساعت های نخست وقوع حادثه گروه های امداد مردمی و نهادهای مختلف دست به کار شدند.
وی همچنین گفت: اکنون 15 شناور به همراه بالگرد جمعیت هلال احمر با گشت زنی در دریا به دنبال یافتن این افراد هستند و برای این که بتوانیم زودتر ماهیگیران را پیدا کنیم از ظرفیت های مردمی و امکانات 6 شرکت تعاونی پره بخش گیلخواران هم کمک گرفته ایم.
این مسئول با اشاره به طولانی شدن مدت زمان گم شدن این افراد، ابراز امیدواری کرد که آنان سالم پیدا شوند و به آغوش خانواده خود برگردند.
بخشدار گیلخواران با اظهار این که شغل اصلی بیشتر اهالی روستاهای این بخش صیادی است، گفت: شاغلان در این حرفه باید به هشدارهای هواشناسی مبنی بر مواج و توفانی بودن دریا توجه داشته باشند تا چنین حوادثی برای آنها رخ ندهد . /ایرنا

نظر شما