شناسهٔ خبر: 24207213 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نام‌آور خبر داد:

شناسایی 27 جلسه خانگی قرآن در گراش/ تلاش برای ریشه‌كنی بی‌سوادی قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی گراش از شناسایی 27 جلسه خانگی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایكنا از فارس، محمد حسن نام‌آور، مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی گراش امروز، 30 بهمن‌ماه گراش از شناسایی 27 جلسه خانگی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: بالغ بر هزار نفر از این نشست‌ها بهره‌مند می‌شوند
وی با بیان اینکه شناسایی جلسات خانگی قرآن کریم می‌تواند یک الگو از ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه به‌خصوص در بین بانوان ارائه کند، افزود: ۲۷ نشست خانگی قرآن قطعاً ظرفیتی است که با تعامل سازمان تبلیغات و نهادهای وابسته می‌توان به آن وجهه‌ای خاص بخشید.
نام‌آور با تأكید بر لزوم ساماندهی این جلسات اظهار كرد: ساماندهی نشست‌های خانگی قرآن کریم به ترویج فرهنگ دینی و همچنین تلاوت کلام‌الله مجید منجر شود.
وی همچنین از فعالیت 20 تشكل قرآنی در گراش خبر داد و ابراز امیدواری كرد كه با همکاری تشکل‌های قرآنی موجود در سال‌های آینده هیچ بی‌سواد قرآنی در شهرستان وجود نداشته باشد.
مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی گراش در ادامه به فعالیت مؤسسات قرآنی در این شهرستان اشاره و بر لزوم توسعه و تجهیز این مراكز تأكید كرد و گفت: تلاش ما بر این است که از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبارات مناسب جهت توسعه و تجهیز موسسات قرآنی جذب شده و در اختیار اتحادیه مؤسسات قرآنی قرار گیرد.
انتهای پیام

نظر شما