شناسهٔ خبر: 24206744 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با حکم برومند؛

«کشمیری» سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری شد

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، مهدی کشمیری را به سمت قائم مقام خود در امور فناوری و سرپرست دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مهدی کشمیری را به سمت قائم مقام خود در امور فناوری و سرپرست دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

«با عنایت به تجربه و تخصص جناب عالی در حوزه فناوری و توسعه پارک‌ها و مراکز رشد، با حفظ سمت ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، به سمت قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و سرپرست دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم منصوب می‌شوید.

باتوجه به اهمیت ایجاد زمینه اشتغال دانش بنیان و توسعه کار آفرینی در کشور از جناب عالی انتظار می‌رود توان و دانش خود را برای توسعه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و همچنین توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور به کار گیرید تا موجبات افزایش ثروت ملی و تقویت روحیه خودباوری در جوانان میهن عزیزمان حاصل شود.

به منظور اجرای وظایف محوله از اختیارات معاون پژوهش و فناوری برخوردار خواهید بود. امید است با لطف و عنایت پرورگار موجبات تسریع امور و گسترش فعالیت‌های فناورانه را فراهم آورید.»

مهدی کشمیری، فارغ التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه مک گیل کانادا است و ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال‌های ۱۳۸۲ تا ۸۴، ۱۳ و نیز ۱۳۹۲ تا کنون، مسئولیت معاونت پژوهشی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیریت مرکز رشد و معاونت پژوهش و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، را برعهده داشته است.

وی همچنین عضویت در کمیته کارشناسی ارزیابی و نظارت کارگروه تخصصی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رییس بخش آسیای غربی انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی و مدیر پروژه بانک جهانی در ارتقاء مراکز رشد ایران را در کارنامه خود دارد.

نظر شما