شناسهٔ خبر: 24205742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

شفر: بهتر بود در تهران از الهلال میزبانی کنیم/ ابراهیمی: می‌خواهیم برنده باشیم

سرمربی استقلال تهران با گلایه از انجام بازی با الهلال در عمان ابراز امیدواری کرد تیمش در این بازی نتیجه خوبی کسب کند.

صاحب‌خبر -
وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با الهلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

به گزارش نامه نیوز، مشروح اظهارات شفر در ادامه می آید:

صحبت های اولیه؟
من از شرایطی که داریم خوشحال نیستم. ما در کشور زیبای عمان بازی می کنیم اما اگر بازی خانگی در تهران برگزار می شد، حداقل 70 یا 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه می آمدند و خیلی بهتر بود که بازی در تهران برگزار می شد اما این اتفاق رخ نداد. آماده سازی خوبی در قطر انجام دادیم و در عمان نیز به تمرینات ادامه دادیم. می دانیم بازی سختی داریم و بازیکنان نیز این موضوع را می دانند اما روحیه تیمی بالایی داریم. امیدوارم نتیجه خوبی برابر الهلال کسب کنیم.

شناخت از نقاط ضعف و قوت الهلال؟
بازی های این تیم را دیدیم و آنالیز کردیم. می دانیم که بازیکنان گران قیمتی را جذب کردند اما تمرکز ما روی تیم خودمان است. ما بازیکنان جوان و ملی پوش و با تجربه خوبی داریم اما کار گروهی و روحی ما هم فوق العاده است. کاری که در تمرینات انجام دادیم، امیدواریم در زمین پیاده شود تا نتیجه مطلوب کسب کنیم.

عملکرد برابر الریان؟
برابر الریان 15 دقیقه خوب نبودیم و بازیکنان تمرکز نداشتند. رفته به رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و فرصت های زیادی داشتیم و می توانستیم برنده میدان باشیم.


امید ابراهیمی کاپیتان استقلال نیز در نشست خبری گفت: بعد از بازی با الریان، تمرینات خوبی داشتیم و آماده سازی خوبی را سپری کردیم. بازیکنان با تمرکز هستند و صحبت های خوبی در تمرینات و جلسات آنالیز داشتیم. همه برای یک دیدار خوب آماده هستند و می خواهند برنده باشند.

وی افزود: از طرف خودم و تمام بازیکنان قول می دهم که برای موفقیت تیم تمام تلاش و کوشش خود را به کار می گیریم. در تمرینات نشان دادیم که یکدل و همدل هستیم.

ابراهیمی در پایان صحبت های خود با اشاره به غیبت هواداران استقلال، اضافه کرد: دوست داشتیم بازی در تهران برگزار می شد تا هواداران در کنار ما حضور داشته باشند اما این اتفاق رخ نداد. درست است که هواداران در کنار ما نیستند اما مطمئنم که قلب آنها با ما است و دعای خیر آنها پشت سر ما خواهد بود. مطمئنم اگر در کنار ما نیستند، در هنگام بازی با دعاهای خود ما را حمایت می کنند و امیدوارم با دعای خیر آنها، تلاش های بازیکنان و کادرفنی بتوانیم یک نمایش خوب داشته باشیم و نتیجه مطلوبی کسب کنیم زیرا توانایی کسب برد در این دیدار را داریم.

نظر شما