شناسهٔ خبر: 24205693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س):

استقرار 21 مبلغ از قم در خیمه های معرفت البرز/ عزاداران در 13 امامزاده میهمان سفره اهل بیت (ع) می شوند

اجرای طرح سوگواره یاس نبوی، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و کتاب در 4 بقعه البرز در دستور کار اوقاف و امور خیریه استان البرز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک;  این روزها همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) البرز رنگ عزا و ماتم به خود گرفته و مردم در قالب هیئت ‌‌های عزاداری در غم شهادت مظلومانه ام ابیها حضرت صدیقه کبری (ص) اشک ماتم می‌‌ ریزند.

به همین مناسبت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز مسابقه کتابخوانی کتاب بهشت فدک برگزار کرده و علاقه مندان بالای 12 سال می توانند در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

علی علی اکبری روابط عمومی اوقاف در گفتگو با خبرنگار تیتریک درباره رویداد فرهنگی مذکور گفت: 14 سوال طراحی شده که شرکت کنندگان باید شماره گزینه های صحیح را در قالب یک عدد 14 رقمی از چپ به راست تا 15 اسفند، به سامانه پیامکی به شماره 30001966 ارسال کنند و متن pdf این کتاب در سامانه اوقاف و امور خیریه نیز بارگذاری شده و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به این سامانه متن کتاب را دانلود کرده و در مسابقه شرکت کنند.

 www.mfso.ir  آدرس سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف البرز است و همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) اسامی برگزیدگان اعلام می شود.

قرائت زیارت خطبه فدکیه در 22 بعقه متبرکه البرز برنامه دیگری است که معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز به آن اشاره کرد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: برنامه مذکور در قالب طرح سوگواره یاس نبوی برگزار خواهد شد همچنین برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و کتاب در 4 بقعه البرز در دستور کار است.

حجت الاسلام حسین قبادی با اشاره به استقرار 21 مبلغ از قم در خیمه های معرفت البرز و استفاده از 21 مبلغ بومی در راستای پاسخگویی به شبهات دینی اظهار داشت: ایستگاه همه واقف باشیم در ٦ بقعه شاخص استان البرز در ایام فاطمیه برپا خواهد شد و عزاداران حضرت فاطمه (س) در روز شهادت در ١٣ امامزاده میهمان سفره اطعام اهل بیت (ع) می شوند.

همچنین حجت الاسلام مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز به برگزاری 550 برنامه فرهنگی ویژه شهادت حضرت فاطمه (س) در البرز اشاره کرد و گفت: اجرای گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ، محفل انس با قرآن کریم، کرسی تلاوت و روضه خوانی به همراه مداحی و سینه زنی مهمترین برنامه های استان خواهد بود.    

 

 

 انتهای پیام/

نظر شما