شناسهٔ خبر: 24205480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

محسن رضایی؛

جریان تحول نفوس همچنان در قشری از جوانان ما وجود دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد:جریان تحول نفوس همچنان در قشری از جوانان ما وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، محسن رضایی در مراسم چهلمین روز شهادت سردار علی ییلاقی در بهشهر با اشاره به اینکه تغییر نفوس سرآغاز نصرت‌های بزرگ و پیشرفت‌های عظیم در کشور بود، افزود: در طی سال‌های 57 ـ 58 چشمه‌هایی از معرفت، دیانت، فرهنگ و اخلاق در بین جوانان و ملت ایران جوشید و این تحول سرآغاز نصرت‌های بزرگ و پیشرفت‌های عظیم در کشور بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در تقابل با این تحول عظیم صفی از شیاطین و گروه باطل شکل گرفت و دشمنان بزرگ اسلام با هم‌اندیشی یکدیگر مبارزه 40 ساله بین جبهه حق و باطل را شکل دادند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از همان ابتدا مخالف استقرار جمهوری اسلامی بودند، تصریح کرد: ملت ایران با روحیه شهادت‌طلبی و اندک اندیشه‌های نظامی و همچنین با دستان خالی به نبرد با این مخالفان پرداختند و شهید سردار علی ییلاقی یکی از این نمونه‌ها بود.

رضایی با اشاره به اینکه صبر، تواضع و شجاعت از ویژگی‌های شهید سردار ییلاقی در انتصاب فرماندهی لشکر 25 کربلا بود، اظهار کرد: شهید ییلاقی از جمله افرادی بود که سختی‌های مجروحیت وی را از پای در نیاورد و هرگز برادری، دین و ارزش‌های الهی را از دست نداد و همیشه شاکر بود، بواقع این ارزش‌هاست که اینگونه افراد را می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه مردم مازندران و بهشهر نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند، بیان کرد: جریان تحول نفوس همچنان در قشری از جوانان ما وجود دارد که سوریه را آزاد و داعش را سرنگون کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: جوانان ما با دستان خالی در مقابل توپ و تانک دشمن ایستادند و امروز ایمان، روحیه شهادت‌طلبی و از خودگذشتگی را به کشور عراق و سوریه می‌برد.

این مسوول با تاکید بر حفظ ارزش‌ها، گفت: امروزه باید رابطه مدیران با مردم افزایش یابد و مدیران و نمایندگان تنها به ملاقات و دیدار با مردم اکتفا نکنند، مسوولان باید مردم را در اقتصاد و تولید دخیل سازند همانگونه که در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب دخیل بودند.

نظر شما