شناسهٔ خبر: 24204890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فنونی زاده: ژاوی نمی‌تواند برای پرسپولیس خطر ساز شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ژاوی به علت سن زیادش تحرک زیادی ندارد و او نمی‌تواند برای پرسپولیس خطر ساز شود.

صاحب‌خبر -

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی پرسپولیس برابر السد قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: السد قطر یک تیم قدرتمند و متمولی است و چند بازیکن باکیفیت از جمله ژاوی را در اختیار دارد. البته پرسپولیس نخستین گام را در لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشت و این تیم به راحتی می تواند از مرحله گروهی صعود کند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نمی تواند بازیکنی بگیرد بازی های مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برایش  مشکل ساز می شود. به هر حال سرخپوشان پایتخت باید تمرکز خود را روی بازی های آسیایی  بگذارند تا به فینال این رقابت ها راه یابند.

فنونی زاده درباره تقابل ژاوی با پرسپولیسی ها بیان کرد: ژاوی به علت سن زیادش نمی تواند تحرک زیادی داشته باشد و بازی ایستایی انجام می دهد. براین اساس این بازیکن کارایی چندانی برای تیم السد قطر ندارد و نمی تواند برای پرسپولیس خطر ساز شود. البته مرتضی پورعلی گنجی مدافع باکیفتی است و به راحتی نمی گذارد مهاجمان پرسپولیس گلزنی کنند. به نظرم منشا و علیپور می توانند برنده دوئل با پورعلی گنجی باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نیمکت نشینی مسلمان تصریح کرد: این موضوع از خوش شانسی برانکو است که پرسپولیس در غیاب مسلمان برابر حریفان خود نتیجه می گیرد. ماهینی و ربیع خواه در هافبک دفاعی خوب بازی می کنند اما متاسفانه بازیکنانی همانند کامیابی نیا، بشار رسن، نوراللهی و مسلمان در ترکیب اصلی قرار نمی گیرند. با توجه به اینکه پرسپولیس برابر حریفان خود پیروز می شود، براین اساس امکان انتقاد از این تیم وجود ندارد.

او ادامه داد: به هر حال نیمکت نشینی بازیکنان شاخص، معضلی برای پرسپولیس است که برانکو باید برای این موضوع چاره ای بیاندیشد.

فنونی زاده درباره اینکه تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس کلید خورده است، بیان کرد: من شنیدم که برخی از بازیکنان پرسپولیس خواستار تسویه حساب مطالبات فصل گذشته خود هستند تا قراردادشان را تمدید کنند. به نظرم بازیکنان باید خویشتن داری کرده و قراردادشان را بدون شرطی تمدید کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال قهرمانی زود هنگام این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس می تواند سنت شکنی کرده و 5، 6 هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی خود را مسجل کند. به نظرم تنها یک بازی سخت برابر استقلال مانده است که در صورت برد در دربی 86 ، بازیکنان در ورزشگاه آزادی دور قهرمانی می زنند.

فنونی زاده در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس برابر السد قطر خاطر نشان کرد: پرسپولیس باید به امید پیروزی به مصاف السد قطر برود اما کسب مساوی هم در خارج از خانه نتیجه خوبی است. به نظرم این بازی مساوی می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما