شناسهٔ خبر: 24204855 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم و فنون مرز کشور:

فراگیری مهارت های فنی زمینه ساز اشتغال پایدار است

گناوه - ایرنا- رئیس دانشگاه علوم و فنون مرز کشور گفت: فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی در فراهم کردن زمینه‌های اشتغال پایدار برای جوانان آینده‌ساز نظام و جویای کار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار ابراهیم قائد رحمتی روز دوشنبه در جمع دانشجویان شرکت کننده این دانشگاه در دوره آموزشی تعمیر موتورهای دریایی دیزل در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرگناوه افزود: نقش آموزش در توسعه و تحقق اهداف جامعه بسیار کلیدی است و جامعه امروز بیش از پیش به مهارت‌آموزی نیاز دارد که در این میان نقش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای اشتغال جوانان جویای کار بسیار جدی و قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه با افزایش دانش و مهارت نیروی انسانی، ارتقا و پیشرفت روز افزون کشور را شاهد خواهیم بود، گفت: توانمندسازی نیروهای مرزبانی در برقرای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مستقیم دارد زیرا که فرد توانمند در همه حوزه ها برای کشور مفید خواهد بود.
قائد رحمتی اظهارکرد: باتوجه به اینکه بخش عظیمی از نیروهای جوان کشور در خدمت نیروهای مسلح به عنوان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، باید با توانمندسازی این قشر در زمان خدمت سربازی، نگاه ویژه ای برای کاهش اشتغال در جامعه داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علوم و فنون مرز کشور با بیان اینکه در دانشگاه علوم و فنون مرز در کنار مقوله آموزش های علمی آموزش های عملی نیز در دستور کار است افزود: با توجه به اینکه 70 درصد آموزش ها باید بصورت عملی در دانشگاه های نظامی ارایه شود امیدواریم با تعامل و همکاری آموزش فنی و حرفه ای این امر نیز محقق شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**

انتهای پیام /*

نظر شما