شناسهٔ خبر: 24204735 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| محفل شعر و خاطره «شب‌های مجنون» برگزار می‌شود

R41374/P1494/S6,49/CT11

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: محفل شعر و خاطره «شب‌های مجنون» همزمان با روز پنجم اسفندماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی واحد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری محفل شعر و خاطره «شب‌های مجنون»در اردبیل اظهار داشت: محفل شعر و خاطره «شب‌های مجنون» همزمان با روز پنجم اسفندماه امسال در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان عملیات‌های بدر و خیبر در آستانه سالگرد این عملیات‌ها در اردبیل برنامه‌ریزی شده تا با برگزاری این مراسم معنوی و فرهنگی رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در عملیات‌های بدر و خیبر تبیین و تشریح شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: همچنین با توجه به اینکه در آستانه روز هفتم اسفندماه سالگرد شهادت شهیدان مدافع حرم شهید هاشم دهقانی‌نیا و شهیذ جاویدالاثر علی آقایی قرار گرفته‌ایم در این محفل معنوی و ادبی یاد و خاطره این شهدای والامقام نیز گرامی داشته می‌شود.

واحد از خاطره‌گویی دو نفر از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل در این محفل خبر داد و گفت:‌ برنامه‌ریزی شده تا خانواده‌های معظم شهدای عملیات‌های بدر و خیبر و شهدای مدافع حرم و نیز رزمندگان در این عملیات‌ها در محفل شعر و خاطره شب‌های مجنون حضور داشته باشند.

وی برگزاری این مراسم را گامی در راستای تبیین و تشریح اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام دانست و تصریح کرد: باید از هر ظرفیت و فرصتی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده کنیم که برگزاری چنین محفل‌ها و آئین‌هایی نقش بسزایی در این زمینه ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما