شناسهٔ خبر: 24204623 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دنبال نتیجه در مسابقات تدارکاتی نباشیم+ فیلم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در مسابقات تدارکاتی نباید دنبال نتیجه باشیم و به عملکرد تیم فکر کنیم.

صاحب‌خبر -
شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان بعد از دو مسابقه دوستانه با تیم ملی روسیه در تهران به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: ابتدا باید سانحه هوایی هواپیمایی آسمان را تسلیت بگویم، خیلی از این حادثه تحت تاثیر قرار گرفتیم و ناراحت شدیم. به خانواده‌های عزیزان از دست رفته تسلیت می‌گویم.

وی درباره دو مسابقه دوستانه مقابل روسیه افزود: هر دو مسابقه دوستانه با روسیه برای ما دستاورد‌های زیادی داشت. حتی زمانی که روسیه را بردیم، گفتم که کاری به این برد نداریم و فارغ از نتیجه می‌خواهیم عملکرد بازیکنان را مقابل روسیه محک بزنیم.

مظفر با اشاره به هدف از مسابقات تدارکاتی گفت: در مسابقات تدارکاتی باید بیشتر از نتیجه، دنبال نحوه عملکرد تیم باشیم. صد در صد از بازی و عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم. دیروز تا دو دقیقه به پایان بازی با نتیجه ۳ بر ۲ برنده بودیم، جا داشت که با عملکرد بهتر، بازنده از زمین خارج نشویم؛ اما مسابقه تدارکاتی به درد همین می‌خورد که از چنین لحظاتی تجربه کسب کنیم.

سرمربی فوتسال بانوان درباره غیبت دو بازیکن باتجربه تیم توضیح داد: فرشته کریمی و فهیمه زارعی را که دو بازیکن کلیدی ما هستند، در هر دو مسابقه مقابل روسیه نداشتیم. هر دو بازیکن آسیب دیده بودند، ولی سایر بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند و غیبت این بازیکنان را جبران کردند.
 
 
****
 
مصاحبه شهرزاد مظفر
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1918462" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2036863/1918462?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما