شناسهٔ خبر: 24204361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

درد دل‌های کارگران شرکت جنگل شفارود؛

پرداخت دو ماه از حقوق عقب افتاده بهانه‌ای می‌شود برای ندادن حقوق تا پایان سال / این دوماه حقوق تنها کفاف قسط‌ها و قرض‌هایمان را داد

بعد از اعتراضات اخیر، حقوق شهریور و مهر را پرداخت کردند اما وقتی چندین ماه حقوق نگرفته باشی، گرفتن حقوق دوماه تنها کفاف پرداخت قرض ها و قسط ها را می دهد و بهانه ای می‌شود که تا پایان سال دیگر حقوقی واریز نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از پرسنل شرکت جنگل شفارود در گفتگو با ماسال نیوز با اشاره به تجمع برخی کارکنان این شرکت در ماه جاری گفت: متاسفانه حتی در رسانه‌ی شما و رسانه‌های استان هم چندان توجهی به این تجمعات نشد در حالی که حقیقتا کارکنان شرکت جنگل شفارود در سختی هستند.

وی با بیان اینکه هنوز حقوق شهریور ماه سال گذشته و بخش زیادی از مزایای سال ۹۵ به شمار زیادی از کارگران پرداخت نشده است، اظهار داشت: حقوق آبان، آذر، دی و بهمن سال جاری و بیمه از ابتدای سال جاری پرداخت نشده است.

این عضو شرکت جنگل شفارود با اشاره به مدرک تحصیلی مرتبط خود با فعالیت های شرکت، عنوان کرد: در حالی که تنها یک ماه به عید نوروز باقی مانده، انصاف است که حقوق چندین ماهه‌ی کارکنان و کارگران این شرکت پرداخت نشود؟ حقوق بگیرهای این شرکت غالبا تنها درآمدشان همین حقوق است.

وی افزود: امیدوارم صدای ما به مسئولین و نماینده شهرستان برسد. بعد از اعتراضات اخیر، حقوق شهریور و مهر را پرداخت کردند اما وقتی چندین ماه حقوق نگرفته باشی، گرفتن حقوق دوماه تنها کفاف پرداخت قرض ها و قسط ها را می دهد و بهانه ای می‌شود که تا پایان سال دیگر حقوقی واریز نکنند.

این شهروند گیلانی در پایان گفت: دفتر نماینده در شهرستان اکثرا بسته است. به صدا و سیمای استان مراجعه کردیم گفتند خبرنگار می فرستیم خبری نشد. از مسئولین و ارگان های دخیل در این موضوع خواهش میکنیم تا تکلیف این شرکت را تعیین کنند. یا آن را تعطیل کنند تا ما هم تکلیفمان را بدانیم یا آن را به خود منابع طبیعی واگذار کنند یا با همین وضعیت مشکلاتش را حل کنند.

 

نظر شما