شناسهٔ خبر: 24203574 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

پایان داوری نهادها و تشکل‌ها در بخش "تجلی اراده ملی" جشنواره فجر

قضاوت داوران تشکل‌ها و نهادهای شرکت‌کننده در بخش "تجلی اراده ملی" به پایان رسید و برگزیدگان این بخش، پنجشنبه سوم اسفند در مراسمی در منطقه آزاد اروند (باشگاه فرهنگی نفت آبادان) معرفی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین، سازمان‌‌ها و نهادهایی که در بخش تجلی اراده ملی به ارزیابی آثار سی و ششمین جشنواره فیلم فجر پرداخته‌اند، عبارتند از: شورای عالی اخلاق پزشکی کشور، مرکز ملی فرش ایران، معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمه ایران، شرکت مدیریت منابع آب ایران، انجمن مدیران تولید و سازمان منطقه آزاد اروند.

 داوران این بخش همزمان با آغاز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ارزیابی فیلم‌های این دوره از جشنواره را شروع کردند و این هفته کار خود را پایان دادند.

بر اساس آئین‌نامه این دوره از جشنواره، سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌توانند ضمن بررسی آثاری که در بخش مسابقه سودای سیمرغ جشنواره پذیرفته شده‌اند، به فیلم‌های منتخب از نگاه خود با توجه به اولویت‌های موضوعی سازمان متبوع جوایزی اهدا نمایند.

معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند  و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند میزبان سینماگران و داوران بخش تجلی اراده ملی خواهد بود.

نظر شما