شناسهٔ خبر: 24203443 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

‌بهترین بازی رایانه‌ای کشور را انتخاب کنید

گروه فناوری اطلاعات ــ فرآیند انتخاب بهترین بازی ایرانی از نگاه مردم در هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور، یکی از مهم‌ترین عناوین جشنواره گیم تهران، انتخاب بهترین بازی سال از نگاه مردم است. شیوه انتخاب بهترین بازی مردمی سال به این صورت است که هر بازی یک کد اختصاصی داشته و علاقه‌مندان آن بازی با ارسال کد بازی مربوطه به سامانه پیامکی به شماره 20000717، به آن رای خواهند داد. 

هر خط تلفن همراه تنها می‌تواند به یک بازی رای دهد و در نهایت با توجه به آرای رسیده، بهترین بازی سال از نگاه مردم معرفی خواهد شد. 172 بازی در هفتمین جشنواره گیم تهران امسال به رقابت می‌پردازند که از بین آن‌ها، بازی‌هایی که انتشار عمومی شده‌اند می‌توانند در بخش مسابقه مردمی جشنواره شرکت کنند. توسعه‌دهندگان این بازی‌ها می‌توانند کد بازی‌شان را در اختیار طرفداران و مخاطبان خود قرار دهند و آنها را در جهت شرکت در مسابقه مردمی جشنواره ترغیب کنند.

براساس این گزارش به شرکت‌کنندگان در این مسابقه نیز به قید قرعه جوایزی در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد که از جمله‌‌ آن می‌توان به دو دستگاه PlayStation 4 اشاره کرد.

علاقه‌مندان به انتخاب بهترین بازی سال تا ۵ اسفندماه فرصت دارند تا به بازی مورد علاقه خود رای دهند. بهترین بازی سال از نگاه مردم نیز همراه با معرفی دیگر عناوین برتر، 19 اسفندماه و در جشن اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران معرفی می‌شوند.

برای مشاهده بازی‌های حاضر در این رقابت و کد هر بازی، می‌توانید این فایل PDF را دریافت کنید.

نظر شما