شناسهٔ خبر: 24202200 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بسیج همه امکانات برای کشف لاشه هواپیما

پس از گذشت یک روز از سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان، جست و جو ها با تمامی امکانات در بخش های مختلف رشته کوه دنا ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / بیش از 100 گروه امدادی و مردمی در منطقه جستجوی خود را آغاز کرده اند تا شاید امروز محل پرواز شماره 3704 را با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی که ساعت 8 صبح دیروز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد اما پس از 55 دقیقه از صفحه رادار محور شد، کشف شود.

---

-معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سازمان هواپیمایی با بخش‌های عملیاتی مرتبط جهت استفاده از پهپادهای نظامی نیز هماهنگی‌های لازم را انجام داده که به محض صدور مجوز از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

-هشت واحد امدادی از اصفهان با 100 پزشک، پرستار و تکنسین فوریت های پزشکی هم اکنون در محل احتمالی سقوط هواپیما در سمیرم حاضر هستند.

-معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده بعضی از اکیپ‌های امدادی به فاصله 150 متری نقطه مورد نظر که مختصات آن از سوی هواپیمایی کشوری داده شد، نزدیک شدند.

-معاون جمعیت هلال احمر سمیرم از حرکت 26 گروه کوهنورد، تعدادی از اهالی و ساکنان بومی اطراف زاگرس به همراه امدادگران هلال احمر، به محل های احتمالی سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا در پادنای سمیرم خبر داد.

-«عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری سانحه سقوط هواپیمای شرکت آسمان وارد یاسوج شد.

-مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جست و جوی نیروهای تخصصی جمعیت هلال احمر استان برای یافتن لاشه هواپیمای تهران یاسوج به مساحت 16 کیلومتر مربع در منطقه پادنا در ارتفاعات چهار هزار و 500 متری در حال انجام است.

-مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم ‌تخصصی نجات کوهستان هلال‌احمر استان با 2 فروند بالگرد به محل سقوط هواپیما اعزام شد.

 

نظر شما