شناسهٔ خبر: 24202150 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده 'عبدالرضا حیدری' در همدان تشییع شد

همدان-ایرنا- پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده 'عبدالرضا حیدری' روز دوشنبه با حضور مردم شهید پرور همدان تشییع و به محل سکونت خانواده اش در تهران منتقل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا پیکر شهید تازه تفحص شده انتظامی استان روز دوشنبه پس از برگزاری یادواره ۳۲۷ شهید انتظامی استان همدان از حسینیه امام خمینی (ره) همدان تا چهار راه شریعتی تشییع شد.
پیکر مطهر شهید مفقود الجسد 'عبدالرضا حیدری' پس از 29 سال در عملیات جستجو و تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، شناسایی شد.
شهید حیدری از شهدای مفقود الجسد ناجا استان همدان بود که در 21 تیر1367 در منطقه زبیدات عراق دلاورانه جنگید و به درجه رفیع شهادت نائل شد.
با توجه به سکونت خانواده معظم این شهید در تهران مراسم خاکسپاری شهید، همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره(ع) در شهر تهران برگزار می‌شود.
یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان روز دوشنبه با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهید پرور همدان در حسینیه امام خمینی (ره ) برگزار شد.
استان همدان هشت هزار شهید، 464 شهید مفقود الجسد، 17 هزار و 300 جانباز و یک هزار و 49 آزاده سرافراز از دوران هشت سال دفاع مقدس به یادگار دارد.
1181/2087

انتهای پیام /*

نظر شما