شناسهٔ خبر: 24202116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور اقشار مختلف مردم؛

پیکر مطهر دو شهید گمنام در قوچان تشییع شد

قوچان- همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قوچان تشییع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام شهادت حضرت فاظمه (س)، صبح دوشنبه مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قوچان برگزار شد. 

نماز میت پس از تشییع باشکوه این شهیدان عالی مقام باحضور امام جمعه قوچام برگزار شد و قرار است تا ساعاتی دیگر در دانشگاه آزاد این شهر به خام سپرده شوند.

امام جمعه قوچان در این مراسم گفت:  تشییع پیکر مطهر شهدا که در مسیر این نظام تلاش کردند باعث می شود تا ما در مسیر صحیح حرکت کنیم.

حجت الاسلام محمد علی دستجردیافزود: در  ایام فاطمیه نیز این شهدا به شهرستان برکت خاصی دادند و باید قدردان آنها باشیم.

خاکسپاری در دانشگاه آزاد

در همین رابطه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در جمع خبرنگاران گفت:  مراسم تشییع شهدا از ساعت ۹ صبح با تشریفات نظامی ، همراهی مردم و مسئولان پیکرهای مطهر شهدا از مقابل بیمارستان شهدای قوچان تا میدان امام (ره) انجام و در پایان  حجت‌الاسلام دستجردی امام جمعه قوچان بر پیکر مطهر شهدا نماز اقامه کرد.

 مهدی وطن پرست تصریح کرد: سپس پیکر مطهر شهدا از مقابل درب دانشگاه توسط کارکنان، اساتید، دانشجویان و آحاد مختلف مردم تا مسجد امام رضا(ع) جهت خاکسپاری منتقل می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان تصریح کرد: همچنین مراسم شام غریبان، سومین روز، هفتمین روز و چهلمین روز تدفین شهدای گمنام را برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص ساخت یادمان شهدای گمنام در این دانشگاه خاطرنشان کرد: متعهد هستیم در کمترین زمان ممکن بنای یادبود ساخته و قبل از سالگرد تدفین در مقابل مسجد دانشگاه نصب شود.

نظر شما