شناسهٔ خبر: 24202022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعطیلی مدارس 17شهر خوزستان در شیفت عصر

خبرگزاری صداوسیما

مدارس 17 شهرستان خوزستان در حالی که مدیریت بحران خبر تعطیلی را تکذیب کرد اما ناگهان اعلام کرد بعد از ظهر دوشنبه ۳۰ بهمن ۹۶ تعطیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، در حالی که چند دقیقه پیش مدیریت بحران استانداری خوزستان با قطعیت اعلام کرد که مدارس خوزستان در بعد از ظهر دوشنبه تعطیل نیست اما به دلیل اعتراض برخی فرمانداران استان ناگهان مدارس 11 شهرستان استان خوزستان در شیفت بعد از ظهر تعطیل شد.

تعطیلی مدارس 17شهرستان استان در شیفت عصردر این اوضاع بسیاری از خانواده هاو والدین دانش آموزان و فرزندان  خود را در گرد و خاک به مدرسه فرستادند و حالا مجبورند ترتیب بازگشت دانش آموزان را بدهند.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به علت تعطیلی با وجود صدور تکذیبه های متعدد، گفت برخی فرمانداران در تماس با این ستاد اعلام کردند که در شهرستان هایشان شعاع دید به دلیل گرد و خاک به کمتر از 200 متر رسیده است.
کیامرث حاجی زاده گفت: فرمانداران این 11 شهرستان که امروز مدارس شیفت صبح آن ها تعطیل شدند، درخواست تعطیلی شیفت بعد از ظهر را هم کردند که با درخواست آنان موافقت شد، همچنین  مدارس برخی شهرستان ها نیز که در وقت صبح باز بودند در نوبت عصر به علت گرد و غبار با استفاده از اختیارات فرمانداران  تعطیل شدند.
بر این اساس مدارس و دانشگاه های نوبت عصر شهرستان های اهواز، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بندرامام، شوش، هویزه، امیدیه ، شادگان، کارون، باوی، هفتکل ،دشت آزادگان،حمیدیه ،هندیجان بندر امام ،رامشیر امروز تعطیل اعلام شد .

با توجه به ناهماهنگی و تاخیرهای مکرر در اعلام تعطیلی و تبدیل شدن این موضوع پیش پا افتاده که سوای بحث مضرات ریزگردها سالهاست به معضلی برای دانش آموزان و کارمندان و مردم خوزستان، پیشنهاد می شود از آنجایی که اشراف فرمانداران به شرایط جوی بیشتر است و از نزدیک تحولات آب و هوایی را رصد می کنند تدابیری اندیشیده شود تا به طور کامل اختیارات در خصوص تصمیم گیری و اعلام تعطیلی مدارس و ادارت به شهرستان ها واگذار شود تا بیش از این مردم به دردسر نیفتند.

نظر شما