شناسهٔ خبر: 24201215 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: «اِشراف» یکی از راهبردی‌ترین ماموریت‌ها است

حجت‌الاسلام سعیدی گفت: امروز اشراف یکی از راهبردی ترین ماموریت‌ها است و فرماندهان باید اشراف را تا سرپنجه‌ها گسترش دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز در همایش روحانیون سپاه گفت: شهید آیت الله محلاتی نقشی موثر در پیروزی انقلاب داشت و از مبارزین راستین خط امام بود. 

وی افزود: یکی از جلوه های زندگی شهید محلاتی، پس از انقلاب است. در انقلاب ها خواص پس از پیروزی انقلاب ریزش دارند اما شهید محلاتی محکم ایستاد و هیچ خللی در خط مشی او ایجاد نشد تا جایی که رهبر انقلاب فرمودند شهید محلاتی فردی سازش ناپذیر با استکبار است. 

سعیدی ادامه داد: شهید محلاتی نقشی بارزی در ایجاد نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه داشت. ایشان از نظر ذهنی و نگرش، بینش بالایی داشتند و وقتی ما خودمان از ایشان سوالاتی می کردیم یاد ندارم ایشان در مورد فردی اعمال نفوذ کرده باشد. 

وی گفت: یکی از کسانی که در رفتن من به حفاظت اطلاعات موثر بود شهید محلاتی بود و موجب شد تا من در شرایط بسیار سخت، حدود 9 سال در حفاظت اطلاعات کار کنم. شهید محلاتی از افراد تاثیرگذار در شکل گیری حفاظت اطلاعات سپاه بودند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: آن چیزی  را که انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه عمل کرده، تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن بوده است و آمریکا از همین موضوع وحشت دارد. تولید ایمان راسخ و معنویت تاثیرگذار در سپاه و بین پاسداران بر عهده ما است. 

سعیدی با اشاره به بومی سازی مقاومت در منطقه عنوان کرد: توسعه تفکر بسیجی در کشورهای منطقه موجب تولید قدرت آنها شده است و تنها چیزی که توانسته کشورهای منطقه را در مقابل نقشه های آمریکا مصون بدارد همین تفکر مقاومت است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه تولید معنویت را رسالت اصلی سازمان متبوعش در سپاه دانست و خاطرنشان کرد: حاصل بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل در سپاه بسیار راضی کننده بوده و حاصل گزارش آنها تشکر و سپاسگذاری از اجرای منویات  رهبر انقلاب در نواحی مقاومت بسیج بود. 

وی تصریح کرد: امروز اِشراف یکی از راهبردی ترین ماموریت ها است. فرماندهان باید اشراف را تا سرپنجه ها گسترش دهند و باید واقعیت ها در گزارشات منتقل شود. یکی از مهمترین اولویت های ما بسیج طلاب و اساتید است و مهمترین کار برون سازمانی ما ساماندهی بسیج اساتید روحانی و بسیج طلاب است و این می تواند نقطه عطفی در بسیج اساتید و روحانیون باشد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما