شناسهٔ خبر: 24200952 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حجت‌الاسلام سعیدی در همایش روحانیون سپاه:

تفکر بسیجی کشورهای منطقه را از توطئه آمریکا مصون نگه می‌دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز توسعه تفکر بسیجی در کشورهای منطقه، قدرت آنها را افزایش داده و این تفکر مقاومت است که این کشورها را در مقابل توطئه‌های دشمن بویژه آمریکا مصون نگه می‌دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، طی سخنانی در همایش روحانیون سپاه که در سالگرد شهادت شهید محلاتی برگزار شد، با اشاره به برخی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی و شخصیتی شهید محلاتی (نماینده امام در سپاه) اظهار داشت: وقتی به تاریخ انقلاب نگاه می کنیم، رویش‌ها و ریزش‌های فراوانی را می‌بینیم که البته میزان رویش‌ها بیشتر بوده است و شهید محلاتی ازجمله کسانی بود که در پای آرمان‌های انقلاب محکم ایستاد و به فرموده رهبری، هیچ سازشی با استکبار نکرد.

سعیدی افزود: این شهید بزرگوار نقشی اساسی در ایجاد نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه داشت و ازجمله افراد موثر در شکل گیری حفاظت اطلاعات سپاه بود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه که موجب استمرار این حرکت در طول 40 سال شد، این بود که ما در یک جنگ نامتقارن با دشمن حضور داشتیم و امروز آمریکا از همین می‌ترسد.

سعیدی، تولید ایمان و معنویت تاثیرگذار در سپاه و در بین پاسداران را وظیفه نهاد نمایندگی ولی فقیه دانست و گفت: وقتی به کارنامه بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل در سپاه نگاه می کنیم، این کارنامه نتیجه‌ای رضایت بخش دارد.

نماینده ولی فقهی در سپاه همچنین اشراف را یکی از راهبردی‌ترین ماموریت‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: فرماندهان باید این اشراف را تا سرپنجه‌ها گسترش دهند و باید واقعیت‌ها در گزارشات منتقل شود.

امروز توسعه تفکر بسیجی در کشورهای منطقه، قدرت آنها را افزایش داده و این تفکر مقاومت است که این کشورها در مقابل توطئه‌های دشمن بویژه آمریکا مصون نگه می دارد.

نظر شما