شناسهٔ خبر: 24200371 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ابزار جدید گوگل اپ: عکس را در لحظه گرفتنِ اسکرین‌شات ویرایش کنید

گوگل اپ از یک ابزار جدید برای اسکرین شات روینمایی کرده است . ابزاری که امکان ویرایش سریع و قدرتمند را برای کاربران فراهم می کند .

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

گوگل اپ از یک ابزار جدید برای اسکرین شات روینمایی کرده است . ابزاری که امکان ویرایش سریع و قدرتمند را برای کاربران فراهم می کند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از اینگجت ، ابزارهای متنوعی برای ویرایش عکس وجود دارد ، در میان این ابزارها ، گوگل اپ یک نمونه جدید را رونمایی کرده است .

این ابزار ویژگی هایی بسیار مقید دارد که البته فعلا در مرحله آزمایشی است .بنا بر گفته بسیاری از افرادی که این نسخه آزمایی را استفاده کرده اند  کرده اند این برنامه بسیار مفید و کاربردی است و می تواند انجام ادیت عکس ها را به سادگی میسر کند . درواقع در این برنامه جدید کاربران بدون زحمت و در لحظه اسکرین شات ها را ویرایش می کنند .

البته اگر شما جزو کاربراین باشید که از موبایل های هوشمند  استفاده می کنید حتما متوجه شده اید برخی امکانات کوچک مثل کراپ کردن اسکرین شات ها از طریق ابزارهای پیش فرض گوشی قابل انجام است .

اما به نظر می رسد این برنامه جدید یک مرحله بالاتر است و افزون بر ویرایش سریع و دقیق عکس ها امکان به اشتراک گذاری آسان را نیز فراهم می کنید . درواقع شما در لحظه اسکرین شات می گیرید . ویرایش می کنید و برای دیگران ارسال می کنید .

تنها محدودیت دست و پا گیر این برنامه را می توان عدم تطابق آن با ابزارهای مبتنی بر سیستم عامل ios  دانست . گرچه انتظار می رود ، به زودی ابزارهایی منطبق با ios  نیز به بازار عرضه شوند . به عبارت دیگر این یک برنامه ویژه برای اندرویدی ها است .

برای استفاده از این افزونه کافی است به بخش تنظیمات رفته و سپس گزینه Edit and share screenshots را انتخاب  کنید .

نظر شما