شناسهٔ خبر: 24197922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زیدان: گلزنی رونالدو همه ما را خوشحال می‌کند/ امیدوارم مصدومیت مارسلو جدی نباشد

R1015163/P35350/S3,28/CT10

سرمربی کهکشانی‌ها از پیروزی تیمش در خانه رئال بتیس در دیداری که ستاره پرتغالی آنها دوباره گلزنی کرد، ابراز خرسندی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال مادرید شب گذشته (یکشنبه) در خانه بتیس به میدان رفت که این بازی را در حالی که 2 بر یک عقب بود در نهایت با نتیجه 5 بر 3 برد.

در این بازی دو بازیکن معمولاً نیمکت‌نشین کهکشانی‌ها مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز خوش درخشیدند. آسنسیو دو گل زد و واسکز هم در حرکت از جناحین تأثیرگذار بود و هر دو سهم بسزایی در جلوگیری از بازگشت میزبان به بازی نقش پررنگی ایفا کردند. نکته مثبت دیگر این بازی برای کهکشانی‌ها تداوم گلزنی کریستیانو رونالدو و البته شکسته شدن طلسم گلزنی کریم بنزما در این فصل از لالیگا بود که پیش از این تنها 2 گل به ثمر رسانده بود. همه این‌ها باعث شد که زین‌الدین زیدان از عملکرد و پیروزی شاگردان ابراز خرسندی کند.

زیدان به خبرنگاران گفت: لوکاس و آسنسیو همیشه لیاقت بیشتر از این را دارند. آنها حتی زمانی که اقدام به تخریب بازی حریف می‌کنند، این کار را با شخصیت و اراده‌ای مثال‌زدنی انجام می‌دهند. آنها این کار را بسیار خوب انجام می‌دهند و با حرکات‌شان در عرض، فضای حرکت را برای دیگر بازیکنان ما باز می‌کنند و علاوه بر در کارهای دفاعی هم شرکت دارند.

زیزو در تمجید از رونالدو هم اظهار داشت: کریستیانو احساس بسیار خوبی دارد. او خوشحال است. ما امروز دوباره شاهد گلزنی او بودیم و این همه ما را بسیار خوشحال می‌کند. این سختکوشی اوست که باید مورد تمجید واقع شود. کریستیانو در 5 بازی اخیر، به ما برای زدن 23 گل کمک کرده است.

یکی از معدود نکات منفی پیروزی خارج از خانه رئال مادرید در استادیو بنیتو ویامارین، مصدومیت مارسلو بود که با توجه به ناآمادگی‌اش، خیلی‌ها از تصمیم زیدان برای قراردادن او در ترکیب کهکشانی‌ها غافلگیر شدند. میزان مصدومیت مارسلو هنوز مشخص نیست اما زیدان ابراز نسبت به بازگشت زودهنگام او به ترکیب رئال مادرید خوشبین است.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید تأکید کرد: من امیدوارم که مصدومیت مارسلو جدی نباشد. مارسلو به ما گفت که مصدومیتش آنقدرها هم جدی نیست. با این حال باید تا پنجشنبه صبر کنیم تا بتوانیم چیزی را تأیید کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما