شناسهٔ خبر: 24197670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین:

تاکستان به جمع شهرستان های سبز پیوست

قزوین- مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: شهرستان تاکستان با دارا شدن ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و روستایی خود از نعمت گاز طبیعی به فهرست شهرستان های سبز کشور پیوست.

صاحب‌خبر -

اسماعیل مفرد بوشهری در گفتگو با خبرنگار مهر  اظهار کرد: از مجموع ۹۱ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان تاکستان ۸۸ روستا به شبکه سراسری گاز متصل بودند که با گازرسانی به سه روستای باقیمانده در دهه فجر امسال تمامی روستاهای واجد الشرایط این شهرستان گازدار شدند.

وی گفت: طبق تعاریف وزارت نفت شهرستان هایی که ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و بالای ۹۵ درصد خانوارهای روستایی آنان از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده کنند به عنوان شهرستان سبز شناخته می شود که در حال حاضر شهرستان تاکستان واجد این شرایط است.

بوشهری با اشاره به این مطلب که در سال جاری تعداد مشترکین گاز در منطقه تاکستان ۸۰۱ مشترک افزایش یافته است بیان کرد: خوشبختانه بسترهای مناسب گازرسانی در منطقه تاکستان فراهم است به گونه ای که هزار و ۷۶۷ واحد تجاری و صنعتی به همراه ۶ جایگاه CNG در حال حاضر مشترک گاز هستند و امیدواریم صنایع این منطقه بیش از پیش پذیرای گاز به عنوان سوختی پاک و ارزان برای واحدهای خود باشند.

نظر شما