شناسهٔ خبر: 24197474 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امضای توافقنامه اداره کل توسعه تعاون و بیمه تعاون

توافقنامه اداره کل توسعه تعاون و بیمه تعاون با هدف اجرای راهبرد سوم از راهبردهای هفتگانه تحول بخش تعاون کشور امضا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزای صدا و سیما ؛ این توافقنامه به منظور افزایش ارتباطات، پیوندها و روابط دو سویه و تحکیم همبستگی های مدیریتی، اجتماعی، اقتصادی و مالی شرکتهای تعاونی و بهره مندی شرکت های تعاونی از مزایای بیمه ای، با حضور سید معین هاشمی مدیرکل توسعه تعاونن معاونت امور تعاون وزارت تعاون ، کار رو رفاه اجتماعی و بیمه تعاون و یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون به امضاء رسید.
موضوع این توافقنامه همکاری و تعاملات گسترده در حوزه توانمندسازی شرکت های تعاونی(اعضا و شاغلین) به منظور انجام امور بیمه ای آنها از طریق صدور بیمه نامه در همه رشته های مورد نیاز و متناسب با درخواست تعاونی هاست.
مهم ترین اهداف توافقنامه :
- افزایش ارتباطات شبکه ای تعاونی ها و تحکیم همبستگی های اجتماعی، اقتصادی و مالی تعاونی ها
- اطلاع رسانی مناسب به شرکت های تعاونی درخصوص امور بیمه ای تعاونی ها با هدف کاهش آسیب های ناشی از عدم استفاده از پوشش های مناسب بیمه ای
- تقویت قدرت و سرمایه اجتماعی و هم افزایی افقی و عمودی تعاونی ها و توسعه مبادلات تجاری و مالی و تکمیل زنجیره ارزش در درون بخش تعاونی.
بر اساس این توافقنامه کارگاه‌ها، سمینارها،‌ نشست های آموزشی و ترویجی مورد نیاز شرکت‌های تعاونی با هدف آشنایی آنها از مزایای خدمات بیمه ای با همکاری و هماهنگی اداره کل توسعه تعاون برگزار خواهد شد.
همچنین ارائه خدمات بیمه ای و تخفیف توافقی در بیمه نامه های مختلف اعم از شخص ثالث خودرو ، باربری کشتی و هواپیما، مهندسی، مسئولیت ،و... یارانه های قابل اعمال از 2.5 تا 70 درصد در بیمه های مختلف به شرکتهای تعاونی،‌ اعضاء و شاغلین آنها به شیوه های متنوع در زمینه چگونگی صدور بیمه نامه ها و متناسب با موضوع های فعالیتی تعاونی ها و توانایی مالی شرکت های تعاونی و در چارچوب قوانین ، مقررات و آیین نامه های اجرایی مورد عمل بیمه گر انجام خواهد گرفت.
 

نظر شما