شناسهٔ خبر: 24197328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سلیمی خبر داد

حوالی روستاهای نقل و دنگزلو بیشترین احتمال محل حادثه/ شناسایی محل دقیق سقوط هواپیما تا ساعت 14

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال زیاد لاشه هواپیما در نزدیکی روستاهای نقل و دنگزلو منطقه پادنای اولیا و بالای کوه دنا بوده است.

صاحب‌خبر -

اصغر سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شانس پیدا شدن محل حادثه هواپیمای تهران-یاسوج با روشن شدن هوا و با استفاده از بالگرد بیشتر شد که تیم‌های امداد و نجات استان‌های اصفهان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری و از ساعت 5 صبح امروز وارد عملیات جستجو شدند تا بتوانند هرچه زودتر محل حادثه را مشخص کنند.

وی افزود: محدوده سقوط هواپیما تا حدود زیادی براساس کارشناسی‌های انجام شده تقریباً مشخص شده است، شب گذشته به دلیل شرایط نامساعد جوی، برف و سرما و همچنین صعب‌العبور بودن منطقه، عملیات به کندی پیش می‌رفت.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: گذر از کوه‌ دنا و کوه‌های مجاور آن حتی در شرایط مساعد جوی و در فصل تابستان نیز به سختی صورت می‌گیرد؛ قطعاً با حضور بالگردهای امداد و نجات برای گشت هوایی، عملیات شناسایی سرعت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم محل دقیق حادثه سقوط هواپیما تا ساعت 2 الی 3 بعد از ظهر امروز توسط نیروهای متخصص به صورت کامل شناسایی شود؛ به احتمال زیاد لاشه هواپیما در نزدیکی روستاهای نقل و دنگزلو منطقه پادنای اولیا و بالای کوه دنا بوده است.

سلیمی اذعان داشت: با توجه به برخورد هواپیما به کوه و سرمای شدید هوا در ارتفاع 2 هزار متر، بعید است هیچ یک از سرنشینان هواپیما جان سالم به در برده باشند.

به گزارش فارس، روستای نُقُل در بخش دناکوه قرار داشته و بعد از آن هیچ روستای دیگری قرار ندارد و راه‌های روستایی به بن‌بست قله «پازن پیر» در رشته کوه‌های دنا می‌انجامد که ارتفاع آن از سطح دریا 2 هزار و 276 متر است.

انتهای پیام/و

نظر شما