شناسهٔ خبر: 24196120 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید در سیستان و بلوچستان

زاهدان - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید مردم نظیر میوه، شکر، گوشت، مرغ و تخم مرغ تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

رضا نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 هزار و 305 تن برنج ،700 تن شکر، 700 تن مرغ منجمد، 55 تن گوشت قرمز،350 تن سیب و400 تن پرتقال مرغوب خریداری و در سردخانه ها و انبارهای سیستان و بلوچستان ذخیره سازی شده است.
وی ادامه داد: اقلام یادشده ازطریق فروشگاههای زنجیره ای رفاه و تعاونی های مصرف در 53 مرکز سیستان و بلوچستان توزیع می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین مشکلی در تامین سهمیه تخم مرغ مورد نیاز استان وجود ندارد به طوری که در این زمینه بخشی از تخم مرغ مورد نیاز از خراسان جنوبی تامین می شود.
نجفی اظهار داشت: مرغ منجمد همزمان با ایام نوروز درب سردخانه به قیمت 57 هزار ریال به فروش می رسد.
به گزارش ایرنا هم اینک در بیش از 200 هزار هکتار از زمین های کشاورزی سیستان و بلوچستان محصولات زراعی و در 80 هزار هکتار از باغ های استان انواع میوه های گرمسیری، نیمه گرمسیری و سردسیری تولید می شود.
تولید محصولات کشاورزی در سیستان و بلوچستان در طول سال رواج دارد و زمین های برخی مناطق این استان مانند نیکشهر، سرباز، ایرانشهر، کنارک و چابهار در هر سال توان تولید 2 بار محصول را دارند.
7316**3213
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

انتهای پیام /*

نظر شما