شناسهٔ خبر: 24195299 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

بصیری: گل دقایق نخست تمرکز تیم مان را برهم زد

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت:گل دقیقه ۱۳ تمرکز بازیکنان ما را برهم ریخت و می توانستیم پس از چند دقیقه به گل مساوی برسیم که کمک داور آفساید اعلام و روحیه بازیکنانم را تضعیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد بصیری، سرمربی تیم فوتبال آلمینیوم اراک پس از شکست تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: ابتدا به بازیکنان و کادرفنی تیم فجرسپاسی بابت بردشان تبریک می گویم و امیدوارم روند صعودی در جدول رده بندی داشته باشند.

او افزود: گل دقیقه 13 تمرکز بازیکنان ما را برهم ریخت و می توانستیم پس از چند دقیقه به گل مساوی برسیم اما کمک داور آفساید اعلام کرد و فکر می کنم تصمیم اشتباهی گرفت و روحیه بازیکنانم را تضعیف کرد.

بصیری ادامه داد: همچنین 5 بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و به همین دلیل نمی توانستیم با تمام قوا وارد زمین شویم و از سویی دیگر، فجرسپاسی خیلی خوب بازی کرد و به برد هم دست یاقت.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در پایان درباره پنالتی شیرازی ها بیان کرد: من با مدافع تیمم صحبت کردم و او معتقد بود هیچ پنالتی رخ نداده است اما نظر محترم است و امیدوارم کارشناسان داوری نظر درست را ابلاغ کنند.

گفتنی است، آلمینیوم اراک با هدایت بصیری، 25 امتیازی است و در رده چهاردم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما