شناسهٔ خبر: 24194422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

پیروزی نفت مسجدسلیمان برابر راه آهن تهران

اهواز- ایرنا- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته یک کشور، برابر تیم راه آهن تهران به برتری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم نفت مسجدسلیمان روز یکشنبه در خانه به مصاف تیم راه آهن تهران رفت که با پیروزی دو بر یک برابر حریف خود یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک تر شد.
در این دیدار «میلاد میداودی» و «پیمان میری» در دقایق 70 و 72 دو گل نفتی های مسجدسلیمان را به ثمر رساندند و «عباس محمدرضایی» در دقیقه 82 تک گل تیم راه آهن را زد.
تیم زردپوش نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب 49 امتیاز از 24 بازی و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به تیم دوم، صدرنشین جدول بوده و از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم ‌های نفت مسجدسلیمان و راه‌ آهن تهران از ساعت 14:30 امروز در استادیوم شهید بهنام محمدی برگزار شود، اما به دلیل آب گرفتگی زمین چمن ورزشگاه این شهرستان، بازی امروز راس ساعت 15 آغاز شد.
مسئولان ورزشگاه به همراه جمعی از طرفداران تیم نفت مسجدسلیمان و از جمله برخی از اعضای کادر فنی این تیم به شیوه سنتی در تخلیه‌ آب از زمین چمن تلاش کردند.
تیم شهرداری ماهشهر دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها از ساعت 14 روز دوشنبه در کرمان به مصاف نماینده این شهرستان می رود، این تیم خوزستانی هم اکنون با کسب 29 امتیاز در مکان دوازدهم جای گرفته است.
9879/ 6037**1368

انتهای پیام /*

نظر شما