شناسهٔ خبر: 24193926 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

باران و برف دوباره مهمان کشورمان شد

برف و باران بار دیگر به آسمان کشورمان راه یافت و مهمان استان های مختلف شد. این بارش ها از روز گذشته به 11 استان کشور رسید و سازمان هواشناسی در اخطاریه از احتمال آبگرفتگی در معابر خبر داد.

صاحب‌خبر -

بر اساس گزارش این سازمان، امروز علاوه بر تداوم بارش ها در استان های غربی و شمالی و البرز، وزش باد شدید جنوبی در خوزستان همراه با گردوخاک و کاهش دید افقی را هم شاهد خواهیم بود. این سازمان از مسافران خواسته برای عبور از جاده های کوهستانی برفگیر، حتما از زنجیر چرخ و تجهیزات مورد نیاز استفاده کنند.

بارندگی روز گذشته در شهرستان سرپل ذهاب اما باعث مخاطراتی برای زلزله زدگان این شهرستان شد و تعطیلی مدارس این منطقه را نیز در پی داشت.

به گزارش مهر، طی 48 ساعت گذشته بارش سنگینی استان کرمانشاه را فرا گرفت که بیشترین نمود آن در شهرستان های غربی و ز لزله زده و همچنین منطقه اورامانات بود.

طبق اعلام قبلی هواشناسی این بارش ها سبب وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان و به ویژه مناطق زلزله زده شد و به چادرها و کانکس های زلزله زدگان نیز نفوذ کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب نیز از تعطیلی مدارس نوبت عصر این شهرستان به علت تداوم بارش باران و آبگرفتگی کانکسهای درس خبر داد.

همچنین در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در کرمانشاه، ریزشکوه در گیلانغرب جان یک نفر را گرفت. در این حادثه یک خانه روستایی به کلی تخریب شد و یک نفر نیز جان باخت. این حادثه همچنین چند مصدوم به همراه داشته است.

برچسب‌ها:

نظر شما