شناسهٔ خبر: 24191875 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی «سبک زندگی» در دانشگاه آزاد یزد

گروه معارف: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی«سبک زندگی» در این واحد دانشگاهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از یزد، صداو سیما یزد نوشت: نوید نصیری زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی«سبک زندگی» در این واحد دانشگاهی خبر داد.
نصیری زاده در اختتامیه نخستین همایش سبک زندگی و سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: بزودی دبیرخانه دائمی سبک زندگی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد به منظور آشنایی با سبک زندگی اسلامی در تمامی ابعاد با روش علمی راه اندازی خواهد شد.
معاون پژوهش واحد یزد با اعلام زمان برگزاری دومین همایش سلامت و سبک زندگی در زادروز میلاد مبارک علی بن موسی الرضا(ع) در روز سوم مرداد 97 گفت: این همایش به مدت دو روز برگزار خواهد شد و از همین جا از کارشناسان دعوت می‌کنم تا نظرات خود را در هر زمینه‌ای به دبیرخانه دائمی همایش ارسال کنند تا مردم هوشمندانه راه و سبک زندگی خود را پیدا کنند.
نصیری زاده گفت: جایزه مقاله برتر در بخش شفاهی سیده مولود رسولی قهفرخی با عنوان «بررسی ارتباط بین سلامت روانی و هوش معنوی در دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» و در بخش پوستر به مینا تیموری خسروشاهی با عنوان «رسالت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تربیت فرهنگی و سبک زندگی مورد مطالعه دانشجویان پردیس فاطمه الزهرا(س) تبریز» رسید.

انتهای پیام

نظر شما