شناسهٔ خبر: 24191705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس هیئت ورزش های بومی و محلی شهرضا:

تیم شهرضا مقام چهارم مسابقات هفت سنگ انتخابی تیم ملی بانوان کشور را کسب کرد

رئیس هیئت ورزش های بومی و محلی شهرضا با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات هفت سنگ انتخابی تیم ملی بانوان کشور با حضور ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۲۷ تیم به میزبانی شهرستان آبادان، گفت: تیم شهرضا که به عنوان نماینده استان اصفهان در این رقابت ها حضور داشت پس از هفت بازی موفق شد جایگاه چهارم این رقابت ها را کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز ؛روح الله رضایی در گفت و گو بااین پایگاه خبری با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات هفت سنگ انتخابی تیم ملی بانوان کشور با حضور 300 ورزشکار در قالب 27 تیم به میزبانی شهرستان آبادان، اظهار کرد: تیم شهرضا که به عنوان نماینده استان اصفهان در این رقابت ها حضور داشت پس از هفت بازی موفق شد جایگاه چهارم این رقابت ها را کسب کند.

رئیس هیئت ورزش های بومی و محلی شهرضا ادامه داد: تیم آذربایجان غربی، تهران و چهارمحال و بختیاری جایگاه اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.
وی در رابطه با اسامی تیم هفت سنگ بانوان استان اصفهان، عنوان کرد: زهرا جعفری مربی، حلیمه علیزاده سرپرست این تیم را برعهده داشتند.

وی ادامه داد: زهرا سادات واعظی، زهره سادات واعظی، مژده ابراهیمی، کیمیا نادریان، فاطمه حیدریان و زهرا بهرامیان بازیکنان تیم استان بودند.

رضایی تاکید کرد: مسئولیت تیم اعزامی بر عهده خانم جعفری نائب رئیس هیئت روستایی شهرضا بود.

انتهای پیام/

نظر شما