شناسهٔ خبر: 24191629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

کمیته ویژه بررسی حوادث هوایی کشور تشکیل شود

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیته ویژه بررسی حوادث هوایی کشور تشکیل و کمیسیون عمران عوامل این سوانح را بررسی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در تذکر شفاهی با یادآوری سالگرد شهید محلاتی به عنوان یکی از استوانه‌های نظام اظهار کرد: سانحه هواپیمایی شرکت آسمان را تسلیت گفته و درخواست داریم تا سانحه امروز، سانحه هواپیمایی دیروز مشهد و امروز هواپیمایی ایلام- مشهد ضمن تشکیل کمیته ویژه بررسی و از سوی کمیسیون عمران عوامل حوادث پی در پی مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

وی افزود: حق آبه کشاورزان محلات و دلیجان داده نشده و با توجه به خشکسالی‌های پیش رو به این موضوع باید توجه جدی شود همچنین مستمری معلولان و مستمری بگیران کمیته امداد امام باید طبق قانون افزایش یابد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مصوبات کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی نمی‌شود، همچنین نسبت به سرمایه‌گذاری در بانک‌ها تعلل بسیار از سوی بانک‌های عامل صورت گرفته است به نوعی که وام‌های کلان به نورچشمی‌ها ارائه شده، اما در پرداخت وام‌هایی چون وام ازدواج سختگیری می‌شود.

سلیمی مطرح کرد: همچنین دولت باید نسبت به حقوق بازنشسته‌ها و حق‌التدریسی‌ها اهتمام جدی داشته باشد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما