شناسهٔ خبر: 24191591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی‌:

پشتیبان مدافعان حرم فقط ولایت بود نفر دومی در کشور نبود / خیلی از مدافعان حرم از اداره‌ها اخراج شدند

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی‌ گفت: فتنه داعش را شهدا و مدافعان حرم خفه کردند و فقط ولایت‌فقیه پشتشان بود نفر دومی در این مملکت نبود.هفت سال از سوریه شهید آوردیم یک مقام مسئول از استاندار به بالا زیر تابوت شهید مدافع حرم را نگرفت چرا؟ مگر شهدای ما از راهزنی آمدند؟

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از اسلامشهر خبر ؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان بعدازظهر امروز در چهارمین کنگره شهدای دانشجو که بعدازظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامشهر برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های سردار علی هاشمی فرمانده قرارگاه به‌کلی سری نصرت در دوران دفاع مقدس و اجرای اقتصادی مقاومتی در آن زمان برای رزمنده‌ها گفت: وقتی علی هاشمی به شهادت رسید پیکرش را 22 سال بعد پیدا کردند ایران به هم‌ریخت. وقتی امام و بزرگان پیگیر احوالات علی هاشمی بودند همسرش می‌گفت مگر علی هاشمی فرمانده مهمی بود که این‌همه آدم می‌آید و می‌رود؟

وی با طرح این پرسش که چرا منش شهدا را رها کردیم؟ گفت: امروز بعضی از مسئولین هستند که دنیا را از آنان گرفتند و فریاد می‌زنند و می‌گویند که حق ما بود امروز اخلاق شهدا در قلوب جوانان تسری پیداکرده است امروز نیز شهدای مدافع حرم آمدند و جاپای رزمندگان دفاع مقدس گذاشتند. آنانی که با چشم دل می‌بینند همان‌هایی که اخلاق علی هاشمی و علم الهدی ها را آوردند و در منطقه مقاومت پیاده کردند توانستند از یک خارجی فرشته بسازند.

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی بابیان اینکه شهید علم الهدی فقط 116 روز در جنگ زنده بود افزود: امروز یادمان شهید علم الهدی شلوغ‌ترین یادمان جمهوری اسلامی است سالی شش میلیون زائر دارد بعد از آقا امام رضا شاید قوی‌ترین زیارت گاه باشد که مردم زیارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهید مانند یک نارنجک فرهنگی میان جوانان منفجر شد هرکسی در نزدیکی‌اش ترکش فرهنگی خورد و اسیر شهدا شد. بعضی‌ها جسم خود را گران خریدند و ارزان فروختند امروز هر جا می‌خواهند سوءتفاهم درست کنند گردن دانشجو می‌اندازند همین دانشجو اکنون در جبهه مقاومت است عده‌ای که نمی‌پذیرند و نفهمیدند آمدند و گفتند این‌ها برای پول رفتند آن روز نیز به علی هاشمی و علم الهدی اهانت می‌کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه خیلی از رزمندگان دفاع مقدس مدارک تحصیلی خود را در حال جنگ گرفتند گفت: امروز شهدای فاطمیون نه‌تنها بر شهدای ایرانی اثر کردند بلکه دلاوران فاطمیون، زینبیون تحت تأثیر شهدا قرار گرفتند.

وی با اشاره به مشکلات شهدای فاطمیون و زینبیون در کشورهای خود گفت: یک مدافع حرم افغانی که به کشور خود بازمی‌گردد به 20 سال حبس محکوم می‌شود یک جوان پاکستانی که به شهادت می‌رسد پدر و مادرش دو سال باید زندان بروند ببینید دنیا چه هزینه‌ای می‌دهد تا بتوانند تن بچه‌هایشان را به تن شهدای ما بزنند.

سردار اهوازیان اعلام کرد: فهمی که یک دانشجو دارد مطمئناً یک عوام ندارد ولی یکجا ما باهم مخلوط می‌شویم آن‌هم عشق به ولایت و شهید و شهادت است. اگر اجداد ما هشتاد سال پیش مانند بچه‌های امروز ما بصیرت داشتند وهابی‌ها و سلفی‌ها غلط می‌کردند بقیع را با خاک یکسان کنند چون بصیرت نبود ولی امروز بصیرت از نسل جنگ به جوانان ما تسری پیداکرده است.

وی با اشاره به مشکلات فرزندان شهدای در دنیای امروز گفت: امروز دختر شهید در دانشگاه می‌ترسد بگوید دختر شهید است گویی پدرش دزد است اینجاست که رهبری می‌فرمایند مراقب باشید جای جلاد و شهید جابجا نشود. ما باید بیدارباشیم دواعش برای تخریب حرم آمدند و بچه‌های ما آمدند آنان را نجات دهند توهین شنیدند خیلی از رزمندگان مدافع حرم که نظامی نبودند از اداره‌ها اخراج شدند و حقوقشان قطع شد چرا؟

سخنران این مراسم تأکید کرد: انسانیت و اخلاق هزینه دارد آنانی که می‌گویند مدافعان حرم برای دفاع از اسد و نه حرم، سوریه رفتند بدانند امام در وصیت‌نامه خود می‌گوید دفاع از مسلمین نه مسلمان می‌شناسد نه مرز. پیامبر می‌فرمایند اگر آسوده بخوابی و مسلمانی در عذاب باشد مسلمان نیستی.

وی اعلام کرد: زمانی که در جنگ هشت‌ساله محاصره بودیم حافظ اسد با هواپیما برای ما مهمات و موشک می‌فرستاد آمریکا به ما نخ و سوزن نمی‌داد و می‌گفت لباس نظامی می‌دوزید داعش در شهرهای سوریه آمد و برای هر زن یک برگه به نام هویه داد و هر کس می‌خواست او را بخرد آن را امضا می‌کرد.

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی بابیان اینکه اباعبدالله در گودال قتلگاه یک منشور دارد گفت: امام حسین علیه‌السلام می‌فرمایند اگر دین ندارید آزاده باش اگر اسلام، جمهوری اسلامی، ولایت و بسیج بد است به خاطر ناموس، امنیت ملی و اموالت دفاع کن. بعضی‌ها می‌گویند عشق است آمریکا و دم تکان می‌دهند.

وی عنوان کرد: فتنه داعش را شهدا و مدافعان حرم خفه کردند و فقط ولایت‌فقیه پشتشان بود نفر دومی در این مملکت نبود. هفت سال از سوریه شهید آوردیم یک مقام مسئول از استاندار به بالا زیر تابوت شهید مدافع حرم را نگرفت چرا؟ مگر شهدای ما از راهزنی آمدند؟ اصلاً مسلمان نیستید انسان که هستید.

سردار اهوازیان با مقایسه دوران دفاع مقدس با دوران مدافعان حرم گفت: اگر در جنگ عراق 48 کشور به صدام کمک می‌کردند امروز 116 کشور به داعش کمک می‌کنند عربستان فقط روزی 500 دلار به داعش حقوق می‌دهد مدافعان حرم 116 کشور را شکستند و کاری کردند که فرار کنند. اگر آن روز هشت سال طول کشید خرمشهر را آزاد کردیم امروز هفت سال طول کشید ما سه کشور را آزاد کردیم 90 درصد سوریه، 58 درصد عراق، 23 درصد لبنان اشغال بود در جنگ هشت‌ساله ما 214 هزار شهید دادیم امروز بعد از هفت سال جمع شهدای ایرانی کمتر از یک درصد شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما