شناسهٔ خبر: 24190499 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 پيام تسليت کي‌روش براي سانحه سقوط هواپيما

سرمربي تيم ملي به سانحه سقوط هواپيماي تهران - ياسوج واکنش نشان داد.

صبح ديروزهواپيمايي که از تهران به مقصد ياسوج حرکت کرده بود دچار سانحه شد و سقوط کرد. اين هواپيما که حامل 66 خدمه و مسافر بود ابتدا از رادار خارج شد و پس از آن خبر سقوطش همه را شوکه کرد. به همين دليل بسياري از چهره هاي ورزشي و غير ورزشي نسبت به اين موضوع ابراز تاسف کرده و واکنش نشان دادند. در ميان پيام هاي تسليت، کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران هم در فيسبوک خود با انتشار پستي ابراز تاسف کرد و نوشت: خبر بسيار ناراحت کننده اي است؛ تمام دعاها و افکار ما با قربانيان و خانواده هايشان است. روح جانباختگان در آرامش باشد.

همبازي شدن علي دايي با بزرگان فوتبال جهان

آقاي گل فوتبال دنيا در يک بازي خيرخواهانه کنار بزرگان جهان حضور خواهد داشت.

علي دايي به تيم ستارگان فوتبال جهان دعوت شد تا در ماه مارس 2018 (فروردين 97) با اين تيم دو بازي با اهداف صلح‌طلبانه در کشورهاي مکزيک و کلمبيا انجام بدهد.

در اين تيم به غير از علي دايي که آقاي گل فوتبال جهان است، ستارگان نامداري همچون کارلوس پويول ، رونالدينيو، کلارس سيدورف و پائولو مالديني حضور خواهند داشت.

صلاح:

منتظر درخشش بيش‌تري از من باشيد

ستاره مصري ليورپول معتقد است در ادامه فصل نيز گل‌هاي بيش‌تري براي تيمش به ثمر خواهد رساند.وقتي محمد صلاح از رم راهي ليورپول شد کم‌تر کسي تصور مي‌کرد او بتواند در اين تيم درخشش خوبي داشته باشد ولي صلاح نه تنها ستاره ليورپول، بلکه يکي از بهترين گلزنان ليگ برتر در اين فصل بوده است. او تاکنون در اين فصل در 36 بازي توانسته است 30 گل به ثمر برساند و يک گل با هري کين آقاي گل ليگ برتر فاصله دارد و اميدوار به کسب کفش طلاي اروپا است.محمد صلاح درباره درخشش خود در اين فصل گفت: من خيلي خوشحالم که در اولين فصل حضورم در تيم بزرگي چون ليورپول توانستم 30 گل به ثمر برسانم و اين حس خيلي خوبي است. اين کار خيلي بزرگي است و به همين خاطر خيلي خوشحال هستم. با اين حال من به آينده فکر مي‌کنم و اميدوار هستم بتوانم در آينده گل‌هاي بيش‌تري به ثمر برسانم. مطمئن باشيد درخشش من ادامه خواهد داشت و گل‌هاي بيش‌تري به ثمر خواهم رساند. من هر روز تلاش مي‌کنم که بهتر شوم و پيشرفت کنم. هر روز به خودم مي‌گويم بايد بهتر از اين شوم و پيشرفت کنم.

کناره گيري رسول خادم از هيات رييسه اتحاديه جهاني کشتي

«رسول خادم» رييس فدراسيون کشتي، در نامه اي ضمن کناره گيري از هيات رييسه اتحاديه جهاني از رييس اين هيات خواست که فرد واجد شرايط را براي حضور در انتخابات هيات رييسه معرفي کند.

در نامه خادم به «حميد بني نايب» رئيس فدراسيون جهاني کشتي آمده است: همانطور که اطلاع داريد در 80 روز گذشته، فدراسيون به دليل پيگيري هاي کميته بين المللي المپيک و فشارهاي سياسي اين کميته بر اتحاديه جهاني کشتي، شرايط پيچيده و دشواري را در فعاليت ها و مناسبات بين المللي خود داشته است.به دلايل مختلفي چون سياست زدگي حاکم بر مراجع بين المللي ورزش، تنش هاي ناشي از تفاوت افکار و ديدگاه هاي اينجانب با آنچه در اين مراجع بين المللي بنام ورزش دنبال مي شود، بهتر است فرد واجد شرايط ديگري ادامه راه را دنبال کند.

تلاش پارس جنوبي براي مصاف با 2 تيم اسپانيايي

در صورت قطعي شدن اردوي اسپانياي شاگردان تارتار، اين تيم قرار است به مصاف دو تيم اسپانيايي برود.باشگاه پارس جنوبي مدتي است تلاش مي‌کند پس از پايان هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر و مصاف اين تيم با ذوب‌آهن، اردويي را در اسپانيا برگزار کند.در صورت قطعي شدن اين اردو، زردومشکي‌پوشان در کمپ تمريني نزديک شهر مالاگا اردو مي‌زنند و به احتمال فراوان دو ديدار تدارکاتي با تيم‌هاي دوم سويا و مالاگا برگزار خواهند کرد. اين اردو احتمالاً طي روزهاي 13 تا 24 اسفند برگزار خواهد شد و باشگاه پارس منتظر صدور رواديد اعضاي تيم است.پارس جنوبي جم با کسب 37 امتياز در رتبه پنجم جدول ليگ برتر قرار دارد و روز شنبه در چارچوب هفته بيست‌وچهارم ليگ برتر، ميزبان تراکتورسازي تبريز خواهد بود.

نظر شما