شناسهٔ خبر: 24189890 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان| شهدای گمنام برای بیدار شدن اذهان جامعه می‌آیند

R7860/P1377/S6,67/CT11

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه شهدای گمنام برای بیدار شدن اذهان جامعه می‌آیند گفت: ترویج سیره شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا برای بازداشتن جوانان از آسیب‌های اجتماعی بسیار ارزشمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، سرهنگ محمد‌رضا استایی امشب در یادواره شهدای گمنام و 500 شهید شهرستان جیرفت اظهار‌داشت: به تعبیر رهبری در شرایط کنونی فضیلت برگزاری یادواره شهدا یعنی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: چرا که زندگی همه ما مدیون خون شهدا است و ترویج سیره شهدا و  یاد شهدا برای بازداشتن جوانان از آسیب‌های اجتماعی بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه باید در راستای معرفی شهدا و ارزشهای انقلاب به نسل جوان تلاش کنیم افزود: شهدا با گذشت بیش از 30 سال از جنگ تحمیلی همچنان در زندگی ما حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه ما باید مواظب اعمال و رفتار خود باشیم، خاطر‌نشان کرد: علاوه بر اینکه خدا نظاره‌گر اعمال و رفتار ما است شهدا نیز نظاره‌گر اعمال ما هستند.

استایی با بیان اینکه شهدا بعد از شهادت نیز برای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی در تلاش هستند گفت: حضور شهدای گمنام در این برهه از زمان نشانگر آن است که آنها برای به خود آمدن ما می‌آیند و باید بیدار شویم.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه دشمنان همواره برای نابودی نظام اسلامی دست به توطئه می‌زنند، تصریح کرد: در این مواقع شهدا برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی می‌آیند.

انتهای پیام/ش

نظر شما