شناسهٔ خبر: 24188270 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عطایی: حرکت امیر حسینی فریب داور بود

سرمربی تیم والیبال کاله معتقد است کار کاپیتان شهرداری تبریز خطایی معمولی نبوده است و فریب داور محسوب می شود به طوریکه باید برخورد قاطع با آن شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال کاله یکی از دوست داشتنی ترین تیم های لیگ برتر والیبال بود که با ترکیب بازیکنان تیم ملی جوانان تشکیل شده بود و در نهایت موفق شد بسیاری از تیم های قدرتمند لیگ را شکست دهد تا در مرحله اول پلی آف از دور رقابت ها حذف شد.


با این حال بهروز عطایی سرمربی کاله پس از پایان کار تیم خود در لیگ برتر والیبال می گوید:« از عملکرد تیم در مجموع راضی بودم و بازی های امیدوار کننده ای انجام دادیم. با این وجود ما از خودمان انتظار بیشتری داشتیم اما فاکتور تجربه در بازی مقابل شهرداری تبریز نقش مهمی داشت که حریف در این فاکتور نسبت به ما وضعیت بهتری داشت. ما تنها از 3 تیم در لیگ برتر از نظر تجربی شرایط برابر داشتیم و سایر تیم ها به مراتب از ما با تجربه تر بودند و می توانستند در مواقع حساس از این امتیاز خود استفاده کنند. ما سال گذشته با 10 پیروزی در رده ششم ایستادیم اما امسال با 13 پیروزی باز هم در همان جایگاه بودیم که این مساله نشان از نزدیکی بازی های این لیگ داشت. تیم ما در سرویس و دفاع که دو ضعف والیبال ایران در سال های اخیر محسوب می شود عملکرد خوبی داشتیم که این مساله برای ما نقطه ای امیدوار کننده است و خوشبختانه تیمی داشتیم که قرار است آینده والیبال ایران را تشکیل بدهند و عملکردی راضی کننده دارند.»


عطایی در مورد احضار بازیکنان تیمش به کمیته انضباطی نیز افزود:« شان کمیته انضباطی باید حفظ شود. اگر برای هر مساله ای کمیته انضباطی بخواهد جلسه تشکیل بدهد جایگاه و ماهیت این کمیته رفته رفته از بین می رود. بازیکنان تیم ما هیچ کار دور از اخلاق یا انضباطی در بازی انجام ندادند اما به دلایلی که قانع کننده نیست به کمیته انضباطی احضار شدند. اگر قرار باشد برای هر اتفاقی کمیته انضباطی تشکیل شود ذات کار زیر سوال می رود و به نظر من باید ماهیت و جایگاه این کمیته همچنان حفظ شود. در چنین وضعیتی تجربه نشان داده است که کمیته انضباطی برخورد قاطع به خرج نمی دهد. مگر پیکان و شهرداری ورامین پرونده هایی را در کمیته انضباطی نداشتند؛ اتفاق خاصی هم رخ نداد اما به هر نحو باید احضارها منطقی تر باشد و حکم هایی که صادر می شود قاطع تر.»


سرمربی کاله در مورد حرکت امیر حسینی مقابل تیم آنها و احضار او به کمیته انضباطی گفت:« حرکت امیر حسینی خطای معمولی نبود بلکه آن حرکت فریب داور محسوب می شد. حرکت او حرکت عادی تلقی نمی شود و کمیته انضباطی به نظر من باید به دلیل فریب داور با او برخورد قاطع کنند. در هر صورت در بازی با ما اختلاف زیادی وجود داشت که آن حرکت صورت گرفت اما تاثیر منفی روی بازیکنان ما داشت و در نهایت ایشان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.»

نظر شما