شناسهٔ خبر: 24187120 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در صحن مجلس قرائت شد؛

تذکر۴ نماینده به وزیر اطلاعات درباره رانت های اطلاعاتی بازار ارز

۴ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر اطلاعات خواستار شناسایی عوامل دارای رانت اطلاعاتی در بازار ارز شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیئت رئیسه قرائت شد.

سیدحسین نقوی‌حسینی و دو نماینده دیگر(فلاحت پیشه و برزگر) در تذکر مشترک به وزیر آمورش و پرورش خواستار توجه به نارضایتی مردم در حذف یکباره آزمون مدارس استعدادهای درخشان شدند.

همچنین نقوی حسینی و سه نماینده دیگر نیز در تذکر مشترک به وزیر اطلاعات بر ضرورت شناسایی عوامل دارای رانت اطلاعاتی که در نوسانات اخیر بازار طلا و ارز صاحب سود کلانی شده اند، تاکید کردند.

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران و ۹ نماینده دیگر در تذکر مشترک به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به عدم رعایت قانون کار در فروشگاههای زنجیره ای «ای اسی وای» هشدار دادند.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان نیز در تذکر به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح درباره علت عدم اجرای احکام ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش شد.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه و محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در تذکر به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد خواستار اقدام فوری درباره کنترل بازار ارز و جلوگیری از ضربه به پول ملی شدند.

نظر شما