شناسهٔ خبر: 24184512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست خبری قبل از مصاف ذوب آهن با سرمربي لوکوموتیو ازبکستان

مقابل ذوب آهن بازی سختی داریم.

صاحب‌خبر -

نشست خبری قبل از مصاف ذوب اهن با لوکوموتیو ازبکستانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن ایران در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ذوب‌آهن تیم قدرتمندی است و می‌دانیم بازی سختی برابر این تیم داریم.
آندری میکلی‌اف بابیان اینکه ذوب‌آهن قدرت خوبی در آسیا دارد افزود: تیم‌های باشگاهی ایران هم مثل تیم ملی آن است، ذوب‌آهن به دلیل شکست در بازی نخست خود، در بازی فردا نیاز به امتیاز دارد و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.
وی گفت: در بازی فردا باید تاکتیک خود را نشان دهیم و هجومی و رو به جلو بازی می‌کنیم و تیمی که می‌خواهد صعود کند باید همه بازی‌ها را ببرد. از نظر تاکتیکی و بدنی سعی می‌کنیم بهتر باشیم، ضمن اینکه نیوالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان افزود: هدف ما کسب پیروزی است و هر کاری برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.
آندری میکلی‌اف گفت: هیچ هواداری ما را همراهی نمی‌کند و هواداران ما در خانه هستند و می‌دانیم که قلب آن‌ها ما را همراهی می‌کند. هواداران نمی‌توانند ما را همراهی کنند، چون ویزا گرفتن برای ایران سخت است.
وی در مورد بازیکنان ذوب‌آهن افزود: بازیکن شماره هفت ذوب‌آهن (محمدرضا حسینی) بسیار تکنیکی است و گمان کردیم برزیلی است.
سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان در مورد شرایط آب و هوایی اصفهان و ثأثیر آن بر عملکرد تیمش اضافه کرد: اصفهان از نظر آب و هوایی شباهت زیادی به تاشکند دارد، هرچند شرایط جوی تأثیری در عملکرد ما نخواهد داشت.
سردار میرزایف بازیکن تیم لوکوموتیو ازبکستان هم گفت: فردا توانایی‌های خود را در زمین نشان می‌دهیم. تیم‌های ایرانی از قدرت فیزیکی بالایی برخوردار هستند و باید مراقب خط حمله و دفاع حریف باشیم. ذوب‌آهن را آنالیز کرده‌ایم و از نقاط ضعف و قدرت آن‌ها آگاهی داریم.

نظر شما