شناسهٔ خبر: 24183410 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

«آب و آئینه» شبکه افق در سوگ بانوی دو عالم

خبرگزاری شبستان:ویژه برنامه زنده «آب و آئینه» به مناسبت سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) و در سه نوبت از نجف اشرف روی آنتن شبکه افق می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه افق، به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، برنامه زنده تلویزیونی «آب و آئینه» در سه نوبت از شبکه افق پخش می شود.

 

این برنامه به صورت زنده و از استودیوی نجف اشرف در شب و روز شهادت بزرگ بانوی اسلام روی آنتن می رود و شامل بخش های مختلف همچون گفت وگو با کارشناسان مذهبی و آیتم های گوناگون با حضور فضه سادات حسینی مجری تلویزیون و گوینده، نفیسه سادات موسوی شاعره آیینی و شعرخوانی خواهد بود.

 

هادی جان فدا مجری و سجاد بهمن آبادی تهیه کننده ویژه برنامه «آب و آئینه» خواهند بود.

 

سوگواره تقدیم بهترین جمله کوتاه و یا یک بیت شعر به ساحت مقدس حضرت زهرا (سلام الله علیها)، از دیگر بخش های این برنامه است.

 

مخاطبان و علاقمندان به فرهنگ فاطمی می توانند برای شرکت در این مسابقه جملات و اشعار خود را از طریق شناسه @tv_ofogh و یا شماره پیامک 100023 ارسال یا آن را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با هشتگ #آب_و_آئینه منتشر کنند.

 

مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه، تا چهارم اسفندماه سال جاری خواهد بود.

 

اثر برگزیده به صورت یک تابلوی هنری توسط اساتید برجسته کشورمان تهیه می شود و سپس توسط نفر برگزیده سوگواره، به آستان مقدس حضرت امیرالمومنین(ع) در نجف اشرف اهدا خواهد شد.

نظر شما