شناسهٔ خبر: 24183220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

شمیرانی در یک قدمی کسب طلا

نیکی شمیرانی اسکواش باز ایرانی با برتری بر حریفان خود در لیل فرانسه به فینال این رقابت های بین المللی و رنکینگ دار رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا  به نقل از فدراسیون اسکواش، روز سوم رقابت های بین المللی و رنکینگ دار فرانس جونیور به میزبانی شهر لیل فرانسه برگزار شد و نیکی شمیرانی با شکست حریفان خود، برای دومین بار در به فینال مسابقات اروپایی بانوان راه یافت. او در روز نخست این رقابت‌ها استراحت داشت و در روز دوم مقابل حریفانی از فرانسه و هلند به رقابت پرداخت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و به جمع ۴ نفر برتر این رقابت‌ها راه یافت. او باید در بازی فینال به مصاف مالیک انگلیسی برود و با برتری مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

نیکی شمیرانی در سال گذشته هم به مقام سوم این مسابقات دست یافته بود. نیکی شمیرانی هم اکنون  رنکینگ ۴ اروپا را یدک می کشد.

همچنین هلیا استیلی دیگر نماینده ایران در این مسابقات بود که توانست حریف خود از کشور سوئد را شکست دهد. او باید برای کسب رنکینگ ۹ و ۱۰  جدول ۳۲ نفری مسابقات کمتر از ۱۷ سال فرانس جونیور، به مصاف سیمونا از انگلستان برود.

 امیر حسین صادق خانی دیگر ورزشکار مستعد ایرانی در بخش پسران در روز نخست به رقابت با حریفی از آلمان رفت ولی نتوانست برنده بازی شود. او ادامه بازی ها را در جدول پلیت ادامه داد و با نمایندگان کشورهای فرانسه و آلمان به رقابت پرداخت و بازی های خود را واگذار کرد و در بازی آخر به مصاف ماتووا از هلند خواهد رفت.

یاسمین فرامرزیان نیز در بازی آخر مقابل مگان از کشور فرانسه مغلوب شد و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

نظر شما